Jak poprawić relacje w zespole
i wreszcie zrozumieć język swoich pracowników?

Jak poprawić relacje w zespole
i wreszcie zrozumieć język swoich pracowników?

Poznaj 4 sekrety skutecznej komunikacji od greckiego lekarza sprzed 2500 lat, dzięki którym pożegnasz konflikty w firmie i wreszcie zostaniesz zrozumiany – przez pracowników oraz bliskie osoby.

Po zakończonej promocji, cena nagrania wróci do standardowej kwoty 147 zł

Jak poprawić relacje w zespole
i wreszcie zrozumieć język swoich pracowników?

Jak poprawić relacje w zespole
i wreszcie zrozumieć język swoich pracowników?

Poznaj 4 sekrety skutecznej komunikacji od greckiego lekarza sprzed 2500 lat, dzięki którym pożegnasz konflikty w firmie i wreszcie zostaniesz zrozumiany – przez pracowników oraz bliskie osoby.

Po zakończonej promocji, cena nagrania wróci do standardowej kwoty 147 zł

Cześć tu Piotr.

Jeśli czasem masz wrażenie, że Twoi pracownicy zachowują się jak dzieci we mgle, zdają się nie rozumieć, co do nich mówisz i trudno jest się z nimi dogadać, to sposób, o którym zaraz powiem, pomoże Ci to zmienić. 

Obecnie skuteczna komunikacja jest ważniejsza niż kiedykolwiek. Kiedy brakuje umiejętności komunikacyjnych, trudno przekazać swoje uwagi, spotykać się z ludźmi i być traktowanym poważnie w pracy, domu i życiu.

Okazuje się, że 2500 lat temu, grecki lekarz Hipokrates wyodrębnił 4 kluczowe elementy komunikacji. Przez wiele lat zostały one mocno rozbudowane i ulepszone przez specjalistów, aby dzisiaj pomagać ludziom takim, którzy… 

  • prowadzą swoje przedsiębiorstwa i nie dogadują się z pracownikami; 
  • zarządzają firmami i tracą cenny czas na wielokrotne tłumaczenie tych samych i nierzadko prostych rzeczy; 
  • czują, że nikt ich nie rozumie; 
  • mają wrażenie, że inni ludzie nie przepadają za nimi i obawiają się współpracować; 
  • mają dość ciągłych nieporozumień, potyczek słownych i cichych kłótni w zespole. 

Czy to brzmi dla Ciebie znajomo?

Prosisz pracownika o wykonanie prostego zadania. 

Po jakimś czasie wracasz, sprawdzasz i okazuje się, że zrobił to całkowicie inaczej, niż chciałeś. 

 „No przecież zrobiłem tak, jak powiedziałeś!” – odpowiada. 

W środku gotujesz się ze wściekłości, ale w głowie zapala Ci się lampka…  

Zaczynasz się zastanawiać. Czy faktycznie niejasno się wyraziłeś i dlatego pracownik nie zrozumiał, o co Ci chodzi, czy może to z nim jest coś nie tak? 

 
 

Innym razem bliska osoba, np. żona poprosiła Cię o przysługę. Realizujesz zadanie, najlepiej jak potrafisz, ale… 

w odpowiedzi zamiast dziękuję, słyszysz pretensje o złe wykonanie: „Przecież Ci wyraźnie mówiłam, ale Ty jak zwykle robisz wszystko po swojemu!”.  

 

Niestety, często zdarza się, że działamy z dobrą intencją i wydaje się, że dobrze zrozumieliśmy przekaz, a później okazuje się, że oczekiwania były inne.  

Obie strony są sfrustrowane, a więc cierpią na tym relacje – czy to z zespołem pracowników, czy z najbliższymi osobami.  

Dlatego zaraz pokażę Ci sposób, dzięki któremu nie tylko ludzie zrozumieją Ciebie, ale i Ty nauczysz się „wpinać” w częstotliwość, na której nadają.  

Było mi przykro, bo uważali mnie za gbura...

Jeśli pracujesz z ludźmi, to pewnie zdajesz sobie sprawę, że większość osób woli być komplementowana, niż słuchać słów konstruktywnej krytyki, nawet po słabo wykonanej pracy.  

Stąd też, przez sporą część życia doświadczałem wielu sytuacji konfliktowych. A to tylko dlatego, że starałem się jasno komunikować swoje zdanie na dany temat.  

Zawsze robiłem to w kulturalny sposób, jednak na tyle nieumiejętny, że ludzie mieli mnie za gbura, który narzuca im swoje zdanie. Czułem się z tym źle…  

W 2011 roku założyłem firmę i chciałem zbudować zaangażowany zespół. Ale jak tu budować zespół, gdy ludzie boją się z Tobą współpracować?!  

Co gorsza, kompletnie nie wiedziałem, dlaczego tak jest…  

Przecież okazywałem im zainteresowanie, troskę i naprawdę mi zależało. Myślałem, że jestem na straconej pozycji i tak po prostu musi być, a ja muszę się z tym pogodzić. 

I wtedy trafiłem na coś, co nie tylko zmieniło moją komunikację, ale i całe życie.  

Poznałem na 4 kluczowe sekrety skutecznej komunikacji. Odkrył je grecki lekarz Hipokrates, a w kolejnych latach zostały uzupełnione o współczesne odkrycia specjalistów od relacji międzyludzkich. 

Tak oto powstało konkretne i skondensowane szkolenie, w którym ujawniam i tłumaczę na praktycznych przykładach… 

4 sekrety skutecznej komunikacji międzyludzkiej, czyli jak gadać, żeby się dogadać się w zespole i w życiu prywatnym

Pomyśl, o ile łatwiejsze byłoby życie, gdyby konflikty wynikające ze źle odczytanej komunikacji, odeszły w zapomnienie. Zamiast tego masz sprawnie działającą firmę, która przynosi coraz większe zyski oraz cieszysz się świetnymi relacjami – zarówno na polu zawodowym, jak i osobistym.

W szkoleniu znajdziesz esencję i przegląd głównych stylów komunikacji. Nauczysz się praktycznych strategii skuteczniejszego słuchania, zadawania bardziej angażujących pytań oraz interpretowania niewerbalnych sygnałów innych osób.  

Po zakończeniu będziesz mieć wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć komunikować się z dużo większą jasnością, pewnością siebie i przekonaniem. 

Co najważniejsze, wszystkie przykłady i elementy pochodzą z prawdziwego świata. Nie chciałem Ci podawać suchej teorii, która może brzmi dobrze, fajnie się słucha, ale brak jej przełożenia na codzienną atmosferę i zadania w małych oraz średnich firmach.  

 

Czego konkretnie dowiesz się na tym praktycznym warsztacie?

I wiele więcej!

Jaka jest cena?

Biorąc pod uwagę, że godzinna konsultacja u specjalisty od relacji biznesowych, to koszt minimum 200 zł… 
Oraz biorąc pod uwagę fakt, że szkolenie pomoże Ci wreszcie skutecznie dogadać się z pracownikami i przyspieszyć rozwój Twojego biznesu oraz zwiększyć zyski… 

Mógłbyś pomyśleć, że to szkolenie będzie drogie.  

Mnie jednak zależało, aby przede wszystkim, dać Ci gotowe narzędzie do poprawy komunikacji w Twojej firmie lub zespole. Dlatego jeszcze przez krótki czas w przedsprzedaży, możesz je mieć za 147zł 47 zł, czyli równowartość dobrego burgera.
Zamawiam dostęp online do nagrania szkolenia “4 sekrety skutecznej komunikacji międzyludzkiej” w promocyjnej cenie, za jedyne  147 zł 47 zł

Po zakończonej promocji, cena nagrania wróci do standardowej kwoty 147 zł

Oto co otrzymasz kupując szkolenie “4 sekrety skutecznej komunikacji międzyludzkiej”:

Zobacz co mówią nasi klienci

Kto najbardziej skorzysta z tego szkolenia?

Zamawiam dostęp online do nagrania szkolenia “4 sekrety skutecznej komunikacji międzyludzkiej” w promocyjnej cenie, za jedyne  147 zł 47 zł

Po zakończonej promocji, cena nagrania wróci do standardowej kwoty 147 zł

Kto prowadzi szkolenie?

Piotr Pytel – od ponad 20 lat w handlu i sprzedaży, w tym czasie kierowałem 7 różnymi zespołami. Od 2011 roku prowadzę swoją firmę, w której pomagam małym i średnim przedsiębiorcom odblokować czas i zwiększyć ich zyski, żeby mogli robić to, co jest dla nich naprawdę ważne. Przeprowadziłem ponad 10.000 spotkań z właścicielami firm, a ponad 5.000 godzin spędziłem konsultując i rozwiązując ich problemy.  Jako ekspert współpracowałem z takimi markami jak: INET, KIKE, ASBIRO, COMARCH, ING, WARTA SA, ULTIMO, POCZTA POLSKA, OKNOPLAST, IKEA i uczę w jaki sposób wykorzystać zasady sukcesu korporacji w mniejszych firmach. Prowadziłem zajęcia dla studentów Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Politechniki Śląskiej w Gliwicach.

Gwarancja satysfakcji, albo zwrot pieniędzy – zero ryzyka

Wiedzę, którą przedstawiam w tym szkoleniu, wykorzystuję na co dzień i jestem pewny jej skuteczności. Dlatego, żeby ułatwić Ci podjęcie decyzji, oprócz niskiej ceny, postanowiłem dać również gwarancję satysfakcji. 

W ramach gwarancji możesz przetestować kurs przez 14 dni, a jeśli uznasz, że to jednak nie dla Ciebie, to wystarczy, że napiszesz na biuro@twoieksperci.pl a zwrócimy Ci pieniądze.

Zamawiam dostęp online do nagrania szkolenia “4 sekrety skutecznej komunikacji międzyludzkiej” w promocyjnej cenie, za jedyne  147 zł 47 zł

Po zakończonej promocji, cena nagrania wróci do standardowej kwoty 147 zł

Podaj swoje imię oraz adres e-mail by przejść dalej do zakupu