Sprzedawca - Psycholog

Praktyczne szkolenie ze sprzedaży z elementami psychologi

Program szkoleniowy „SPRZEDAWCA – PSYCHOLOG” odpowiada aktualnej sytuacji na polskim rynku. Spotykamy na nim wielu handlowców działających szablonowo, a usługi dobrej jakości są tutaj standardem. Konkurencja jest tak duża, że posiadanie dobrego produktu nie wystarcza, a walka ceną nie ma najmniejszego sensu, bo zawsze znajdzie się ktoś tańszy. W dzisiejszym świecie klienci oczekują czegoś więcej… Na podstawie obserwacji zmieniających się wymagań i standardów konsumentów, na przestrzeni ostatnich 18 lat zauważyliśmy, że dobry sprzedawca rozumiejący proces zakupowy klienta dostosowuje się do niego, tak aby klient czuł, że ma kontrolę nad procesem – klient kupuje, handlowiec „nie” sprzedaje. Tylko tym zachowaniem handlowiec może podnieść swoje wyniki nawet o 30% w skali roku. Na bazie tych obserwacji przygotowaliśmy receptę, w formie szkolenia, na podniesienie jakości sprzedaży, a tym samym wyników firmy. Warsztat został skonstruowany na bazie ponad 18 lat aktywnej sprzedaży w polskich realiach oraz przeprowadzonych ponad 4700 godzin szkoleniowych.

- Praktycy biznesu.

Zajęcia prowadzą wyłącznie przedsiębiorcy, którzy posiadają swoje zespoły.

- Networking.

Wyznaczymy specjalną strefę rozmów i łączenia biznesów uczestników projektu, gdzie poznasz wszystkie osoby na sali.

- Szybka diagnoza i rozwiązanie.

Wykładowcy podpowiedzą Ci gotowe rozwiązania problemów firmowych, co spotęguje tempo Twojego rozwoju. Niejednokrotnie robią to również inni uczestnicy projektu.

- Stały dostęp.

Jako uczestnik otrzymasz dostęp do nagrań wideo i audio wszystkich wykładów, które będą rejestrowane w formie audio i wideo.

- Regularny "trening" biznesowy.

Podczas warsztatów wiedza będzie podawana w niewielkich, właściwych dawkach, do wdrażania od razu, pomiędzy kolejnymi spotkaniami.

- Specjaliści.

Każdy z przedsiębiorców prowadzi firmę w branży (obszarze/specjalizacji), o której mówi.

- Czas dla Ciebie i Twojej firmy.

Warsztaty to miejsce i czas, aby na spokojnie zastanowić się nad dalszym rozwojem swojej firmy.

- Weryfikacja założeń.

Masz nowy pomysł na biznes? Pod okiem doświadczonych inwestorów zweryfikujesz jego potencjał i otrzymasz rzetelną informację na jego temat.

- Całościowe podejście.

Będziesz zdobywać nową wiedzę i umiejętności ze wszystkich obszarów działalności: sprzedaż, zarządzanie, marketing, budowanie wartości firmy, prawne aspekty prowadzenia firmy, budowanie wizerunku firmy, motywacja, nowe technologie do wykorzystania w firmie i wiele innych…

- Niska cena projektu.

Dzięki powołanej Fundacji możemy obniżyć cenę 3 krotnie względem ceny rynkowej.

- Świeże spojrzenie.

Spojrzysz na firmę z innej perspektywy – oczami życzliwych, doświadczonych przedsiębiorców.

- Nawiązanie nowych kontaktów.

W projekcie wezmą udział inni przedsiębiorcy, którzy mogą zostać partnerami w biznesie (wspólnikiem, inwestorem, a może ty zainwestujesz w czyjś projekt?).

- Zadania domowe.

Po każdym spotkaniu otrzymasz do wykonania zadanie, które pozwoli Ci jeszcze bardziej utrwalić zdobytą wiedzę.

- Większa widoczność marki.

Dzięki udziałowi w warsztatach zdobędziesz lepszą widoczność marki w środowisku innych przedsiębiorców, co niewątpliwie przełoży się na sprzedaż.

Szczegółowy program szkolenia

Praca z nastawieniem i emocjami
Motywacja i zaangażowanie pracy
Właściwa postawa profesjonalnego handlowca
Skuteczne angażowanie emocjonalne klienta w proces zakupowy
Utrzymywanie pełnej koncentracji klienta poprzez zadawanie właściwych pytań
STORYTELLING – opowiadanie historii które przekonują i same sprzedają
Metafora – czym jest i jak jej używać
Przeramowanie – co to jest i jak działa
4 MAT – system tworzenia prezentacji handlowych oparty na 4 pytaniach
Sztuka zadawania pytań pomagających klientowi podjąć decyzję
Psychologiczny aspekt sprzedaży
Typy osobowości – DISC
Perswazja werbalna
Perswazja niewerbalna
Kotwiczenie przestrzenne
Profesjonalne zamykanie sprzedaży
Certyfikacja uczestników

Unikalność szkolenia

Program szkoleniowy „SPRZEDAWCA – PSYCHOLOG” został stworzony na podstawie ponad 18 lat aktywnej sprzedaży i bazuje na zajęciach warsztatowych oraz psychologii, gdzie 80% to ćwiczenia praktyczne, a 20% to wiedza teoretyczna. Dzięki takiej konstrukcji zajęć, uczestnicy doświadczają procesu szkoleniowego na sobie, co skutkuje zapamiętaniem zagadnień na poziomie do 90%.

Głównym celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy oraz umiejętności prowadzących do podniesienia wyników sprzedażowych, a tym samym zysków firmy. Podczas warsztatów odpowiemy sobie na następujące pytania:

  • Czy moje działania powodują wzrost sprzedaży?
  • Czy moje działania powodują obniżenie kosztów?
  • Czy moje działania są zgodne z założeniami i celami firmy?
  • Czy moje działania zwiększają bezpieczeństwo operacyjne firmy?
  • Jak moje działania wpływają na markę?

Podczas warsztatów przeanalizujemy aktualną sprzedaży

  • Selekcja klientów według dochodów generowanych dla firmy.
  • Precyzyjne określenie klienta docelowego.
  • Poszukiwanie nowych/innych kanałów dystrybucji.
  • Analiza oraz omówienie strategii sprzedaży dopasowanej do celów.

Efekty szkolenia

Po szkoleniu uczestnik w obszarze WIEDZA:

  • Zna oczekiwania swoich klientów względem siebie i swojej firmy.
  • Posiada wiedzę na temat etapów zakupowych na których może znajdować się aktualnie klient.
  • Zna podstawy psychologii które są potrzebne do przekonywania innych.

Po szkoleniu uczestnik w obszarze UMIEJĘTNOŚCI:

  • Prowadzi klienta do zakupu poprzez zadawanie pytań.
  • Rozumie siłę mowy ciała i potrafi z niej korzystać.
  • Potrafi odpowiednio reagować w kryzysowych sytuacjach podczas rozmów handlowych np. trudne pytania.
  • „Sprzedaje, nie sprzedając”.

Po szkoleniu uczestnik w obszarze KOMPETENCJE SPOŁECZNE:

  • Posiada umiejętności sprzedaży zgodne z etyką zawodu handlowca.
  • Buduje swój autorytet poprzez profesjonalną postawę handlowca.
  • Potrafi motywować siebie oraz swój zespół.
  • Jest biegły w pozyskiwaniu rekomendacji od swoich klientów.

Taka panuje u nas atmosfera.

Rozumiemy, że biznes to poważna sprawa, ale atmosfera podczas szkolenia musi być właściwa:)

Dla kogo jest to szkolenie?

  1. Przedsiębiorcy i właściciele firm
  2. Handlowcy
  3. Pracownicy ds. sprzedaży

Piotr Pytel - prowadzący szkolenie

Ze słowa mówionego uczynił skuteczne narzędzie sprzedażowe. Codziennie pracuje nad tym, by to, co wypowiedziane było właściwie usłyszane. Wie jak budować i przedstawiać szkolenia, które inspirują, przekonują, angażują i prowadzą do zamierzonego celu. Tą wiedzą i zdobywanym od 18 lat doświadczeniem dzieli się jako ekspert z zakresu wystąpień publicznych, szkoleń sprzedaży, trener trenerów, oraz mentor. I choć to słowa są jego orężem, nie teoria lecz działanie i praktyka są wytycznymi jego pracy. Zgłębia tajniki procesów decyzyjnych, pomaga wytyczać właściwy kierunek, odpowiedzialnie puszcza swoich podopiecznych na głęboką wodę i wierzy, że najlepszym sprzedawcą jest… ludzki umysł. Prowadzi własną sieć franczyzową Storyteller Club, szkoli środowiska biznesowe i akademickie. Żyje odważnie i z pasją, nieustannie podnosząc swoje kompetencje biznesowe.

W swojej karierze szkolił kadrę menedżerską takich marek jak: ING Bank Śląski, Warta SA, Poczta Polska, Grupa ORBIS, Leroy Merlin, Oberthur, IKEA Polska, OPAL, MIKOMAX SP. z o.o., Złote Myśli, CC news, Pekao Bank Hipoteczny, TB Tracks & Trailer Serwis, E-sky, MAN Bus & Track, Grupa Muszkieter, McCain, PZU, Warta, Rockwell, Johnson & Johnson, Ultimo, Intrum Justitia, UPS, DHL, Kopex, Alternatywna Szkoła Biznesu i Rozwoju Osobowego w Warszawie, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Politechnika Śląska w Gliwicach.

Co zapewniamy?

Jasny przekaz.

Wykładowcy będą weryfikowani i przygotowywani przez Piotra Pytel, więc możesz być pewien, że ich przekaz będzie jasny i precyzyjny.

Wzrost zysków firmy.

Nasze działania nakierujemy na wzrost Twojej wiedzy i umiejętności, które zaprowadzą Cię wprost do zwiększenia zysków!

Wyniki naszych klientów.

W 2018 roku przeszkoliliśmy ponad 500 uczestników. Poniżej znajdują się ich oceny naszych szkoleń.

Przydatność zdobytej wiedzy w pracy92%

92% Complete

Poleca szkolenie100%

100% Complete

Oprócz opinii zbieramy również dane. Poniżej znajdują się wybrane parametry wzrostu wyników naszych Klientów.

Średni wzrost zysków31%

31% Complete

Maksymalny wzrost sprzedaży w rok300%

300% Complete

Najbliższy termin

  • Gdzie:
  • Kiedy:
  • Godzina:
  • Czas trwania szkolenia: 2 dni.

To jak, odważysz się?

“Sprzedawca – Psycholog”
2-dniowe szkolenie ze sprzedaży

2000 zł netto / os

nie ma, się nad czym zastanawiać!

Zgłoszenie na "Sprzedawca - Psycholog"