535-397-439 biuro@twoieksperci.pl

Storytelling w praktyce

„Fakty informują – historie sprzedają.”
       Program szkoleniowy „Storytelleing w praktyce” został skonstruowany dla przedsiębiorców, którzy chcą w prosty sposób przekonywać, wzbudzać zainteresowanie i sprzedawać. Warsztat został skonstruowany na bazie przeprowadzonych ponad 5000 godzin szkoleniowych, przeszkolenia ponad 3000 osób oraz 18 lat aktywnej sprzedaży na polskim rynku.
Bardzo ważne! 80% czasu to ćwiczenia, 20% to teoria.

Program szkolenia

1. Radzenie sobie ze stresem – przygotowanie do wystąpienia

  • pokonasz strach przed wystąpieniami publicznymi,
  • dowiesz się składa na przygotowanie do wystąpienia,
  • nauczysz się co zrobić, aby pierwsze wrażenie było zawsze DOBRE,
  • poznasz metody jak uspokoić publiczność przed twoim wystąpieniem,
  • nauczysz się jak wzbudzić zainteresowanie swoich słuchaczy i utrzymać je na wysokim poziomie przez całe wystąpienie.

2. Mowa ciała podczas wystąpienia publicznego

  • dowiesz się jak Twoja mowa ciała wpływa na publiczność,
  • nauczysz się wyrażać pewność siebie na scenie,
  • poznasz podstawowe gesty pomocne podczas prezentacji,
  • odnajdziesz swój unikatowy styl wystąpień,
  • nauczysz się skutecznie komunikować z grupą poprzez mowę niewerbalną.

3. Mistrzowskie opowiadanie historii

  • nauczysz się opowiadać historie, które inspirują, angażują, sprzedają,
  • poznasz elementy dobrze opowiedzianej historii,
  • nauczysz się wzbudzania emocji w słuchaczach,
  • stworzysz swoją własną historię,
  • poznasz metodę zakańczania historii, po której słuchacze sami zapytają gdzie można kupić Twój produkt lub usługę.

4. Egzamin praktyczny

  • każdy uczestnik zaprezentuje swoją wcześniej przygotowaną historię (niejednokrotnie zakończoną sprzedażą na sali szkoleniowej;))

GWARANTUJEMY że na naszym szkoleniu:

  • zwiększy się Twoja pewność siebie,
  • nauczysz się perfekcyjnie rozpoczynać wystąpienie,
  • nauczysz się STORTELLINGU w praktyce,
  • nauczysz się wzbudzania emocji w słuchaczach,
  • będziesz wiedzieć jak zaprezentować siebie, swoją firmę lub produkt,
  • ułożysz dobre zakończenie wystąpienia, po którym słuchacze sami zapytają gdzie można kupić Twój produkt lub usługę,
  • nauczysz się gestami komunikować z grupą,
  • nauczysz się w jaki sposób MOCNO zakończyć wystąpienie.

 

Unikalność

Program szkoleniowy „Storytelling w praktyce” został stworzony na podstawie ponad 5000 godzin szkoleniowych oraz przeszkoleniu 3000 osób. Bazuje na zajęciach warsztatowych, gdzie 80% to ćwiczenia praktyczne, a 20% to wiedza teoretyczna. Dzięki takiej konstrukcji zajęć, uczestnicy doświadczają procesu szkoleniowego na sobie, co skutkuje zapamiętaniem zagadnień na poziomie do 90%.

 

Efekty szkolenia

OBSZAR – Wiedza:

Uczestnik po zakończeniu szkolenia:

  • ma wiedzę na temat podstaw psychologii potrzebnych do radzenia sobie ze stresem,
  • ma wiedzę na temat narzędzi niezbędnych do przygotowania się do wystąpienia publicznego,
  • ma narzędzia potrzebne do tworzenia historii.

OBSZAR – Umiejętności:

  • potrafi radzić sobie z tremą oraz emocjami związanymi z wystąpieniami publicznymi,
  • potrafi wzbudzać zainteresowanie słuchaczy od pierwszych sekund prezentacji,
  • rozumie moc mowy ciała i potrafi z niej korzystać,
  • potrafi przekonywać, sprzedawać i motywować poprzez opowiadanie historii (Storytelling).

OBSZAR – Kompetencje społeczne:

  • promuje w swojej społeczności profesjonalizm w trakcie realizacji zadań związanych, z wykonywaniem funkcji zawodowej,
  • wykazuje gotowość do ciągłego uczenia się i rozwoju osobistego.

 

Cele i korzyści

Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników umiejętności radzenia sobie ze stresem, oraz tworzenia historii (Storytelling), które angażują, motywują, inspirują i sprzedają.

Korzyści ze szkolenia:

  • Większa pewność siebie i kontrola strachu przed wystąpieniem.
  • Opanowanie swojego ciała w stresujących sytuacjach.
  • Łatwość w przekonywaniu klientów do zakupu.
  • Skuteczność w przekonywaniu do swojego punktu widzenia.
  • Zmniejszenie czasu potrzebnego do przygotowania się do wystąpienia.
  • Optymalizacja czasu potrzebnego do zainteresowania swoją firmą/ofertą.

W celu zapisania się na szkolenie należy zapoznać się z regulaminem następnie wypełnić formularz i przesłać na adres: biuro@twoieksperci.pl

Znalezione obrazy dla zapytania ikona pdfRegulamin Uczestnictwa

Znalezione obrazy dla zapytania doc iconFormularz Zapisu na Szkolenie

Biznesowe PROWADZĄCY – PIOTR PYTEL

Ze słowa mówionego uczynił skuteczne narzędzie sprzedażowe. Codziennie pracuje nad tym, by to, co wypowiedziane było właściwie usłyszane. Wie jak budować i przedstawiać szkolenia, które inspirują, przekonują, angażują i prowadzą do zamierzonego celu. Tą wiedzą i zdobywanym od 18 lat doświadczeniem dzieli się jako ekspert z zakresu wystąpień publicznych, szkoleń sprzedaży, trener trenerów, oraz mentor. I choć to słowa są jego orężem, nie teoria lecz działanie i praktyka są wytycznymi jego pracy. Zgłębia tajniki procesów decyzyjnych, pomaga wytyczać właściwy kierunek, odpowiedzialnie puszcza swoich podopiecznych na głęboką wodę i wierzy, że najlepszym sprzedawcą jest… ludzki umysł. Prowadzi własną sieć franczyzową Storyteller Club, szkoli środowiska biznesowe i akademickie. Żyje odważnie i z pasją, nieustannie podnosząc swoje kompetencje biznesowe.

W swojej karierze szkolił kadrę menedżerską takich marek jak: ING Bank Śląski, Warta SA, Poczta Polska, Grupa ORBIS, Leroy Merlin, Oberthur, IKEA Polska, OPAL, MIKOMAX SP. z o.o., Złote Myśli, CC news, Pekao Bank Hipoteczny, TB Tracks & Trailer Serwis, E-sky, MAN Bus & Track, Grupa Muszkieter, McCain, PZU, Warta, Rockwell, Johnson & Johnson, Ultimo, Intrum Justitia, UPS, DHL, Kopex, Alternatywna Szkoła Biznesu i Rozwoju Osobowego w Warszawie, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Politechnika Śląska w Gliwicach.

Grupa docelowa

  • Przedsiębiorcy,
  • Handlowcy,
  • Menedżerowie.

 

Metody szkoleniowe

  • Ćwiczenia dotyczące radzenia sobie ze stresem (drżenie rąk, ścisk w gardle, suchość w gardle, przyspieszone bicie serca, pustka w głowie, zapominanie tego co chciało się powiedzieć).
  • Ćwiczenia dotyczące języka niewerbalnego mające na celu nabycie umiejętności, panowania nad ciałem (postawa, gestykulacja, mimika).
  • Ćwiczenia dotyczące języka werbalnego (nasz głos, oddech).
  • Praca nad wizerunkiem.
  • Ćwiczenia grupowe.
  • Prezentacje uczestników.
  • Ćwiczenia indywidualne.

Zapytaj o Szkolenie

6 + 7 =

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress