Sprzedawca - Psycholog
Praktyczne szkolenie ze sprzedaży z elementami psychologi
Program szkoleniowy „SPRZEDAWCA – PSYCHOLOG” odpowiada aktualnej sytuacji na polskim rynku. Spotykamy na nim wielu handlowców działających szablonowo, a usługi dobrej jakości są tutaj standardem. Konkurencja jest tak duża, że posiadanie dobrego produktu nie wystarcza, a walka ceną nie ma najmniejszego sensu, bo zawsze znajdzie się ktoś tańszy. W dzisiejszym świecie klienci oczekują czegoś więcej… Na podstawie obserwacji zmieniających się wymagań i standardów konsumentów, na przestrzeni ostatnich 18 lat zauważyliśmy, że dobry sprzedawca rozumiejący proces zakupowy klienta dostosowuje się do niego, tak aby klient czuł, że ma kontrolę nad procesem – klient kupuje, handlowiec „nie” sprzedaje. Tylko tym zachowaniem handlowiec może podnieść swoje wyniki nawet o 30% w skali roku. Na bazie tych obserwacji przygotowaliśmy receptę, w formie szkolenia, na podniesienie jakości sprzedaży, a tym samym wyników firmy. Warsztat został skonstruowany na bazie ponad 18 lat aktywnej sprzedaży w polskich realiach oraz przeprowadzonych ponad 4700 godzin szkoleniowych.
- Praktycy biznesu.
Zajęcia prowadzą wyłącznie przedsiębiorcy, którzy posiadają swoje zespoły.
- Networking.
Wyznaczymy specjalną strefę rozmów i łączenia biznesów uczestników projektu, gdzie poznasz wszystkie osoby na sali.
- Szybka diagnoza i rozwiązanie.
Wykładowcy podpowiedzą Ci gotowe rozwiązania problemów firmowych, co spotęguje tempo Twojego rozwoju. Niejednokrotnie robią to również inni uczestnicy projektu.
- Stały dostęp.
Jako uczestnik otrzymasz dostęp do nagrań wideo i audio wszystkich wykładów, które będą rejestrowane w formie audio i wideo.
- Regularny "trening" biznesowy.
Podczas warsztatów wiedza będzie podawana w niewielkich, właściwych dawkach, do wdrażania od razu, pomiędzy kolejnymi spotkaniami.
- Specjaliści.
Każdy z przedsiębiorców prowadzi firmę w branży (obszarze/specjalizacji), o której mówi.
- Czas dla Ciebie i Twojej firmy.
Warsztaty to miejsce i czas, aby na spokojnie zastanowić się nad dalszym rozwojem swojej firmy.
- Weryfikacja założeń.
Masz nowy pomysł na biznes? Pod okiem doświadczonych inwestorów zweryfikujesz jego potencjał i otrzymasz rzetelną informację na jego temat.
- Całościowe podejście.
Będziesz zdobywać nową wiedzę i umiejętności ze wszystkich obszarów działalności: sprzedaż, zarządzanie, marketing, budowanie wartości firmy, prawne aspekty prowadzenia firmy, budowanie wizerunku firmy, motywacja, nowe technologie do wykorzystania w firmie i wiele innych…
- Niska cena projektu.
Dzięki powołanej Fundacji możemy obniżyć cenę 3 krotnie względem ceny rynkowej.
- Świeże spojrzenie.
Spojrzysz na firmę z innej perspektywy – oczami życzliwych, doświadczonych przedsiębiorców.
- Nawiązanie nowych kontaktów.
W projekcie wezmą udział inni przedsiębiorcy, którzy mogą zostać partnerami w biznesie (wspólnikiem, inwestorem, a może ty zainwestujesz w czyjś projekt?).
- Zadania domowe.
Po każdym spotkaniu otrzymasz do wykonania zadanie, które pozwoli Ci jeszcze bardziej utrwalić zdobytą wiedzę.
- Większa widoczność marki.
Dzięki udziałowi w warsztatach zdobędziesz lepszą widoczność marki w środowisku innych przedsiębiorców, co niewątpliwie przełoży się na sprzedaż.
Szczegółowy program szkolenia
Praca z nastawieniem i emocjami
Motywacja i zaangażowanie pracy
Właściwa postawa profesjonalnego handlowca
Skuteczne angażowanie emocjonalne klienta w proces zakupowy
Utrzymywanie pełnej koncentracji klienta poprzez zadawanie właściwych pytań
STORYTELLING – opowiadanie historii które przekonują i same sprzedają
Metafora – czym jest i jak jej używać
Przeramowanie – co to jest i jak działa
4 MAT – system tworzenia prezentacji handlowych oparty na 4 pytaniach
Sztuka zadawania pytań pomagających klientowi podjąć decyzję
Psychologiczny aspekt sprzedaży
Typy osobowości – DISC
Perswazja werbalna
Perswazja niewerbalna
Kotwiczenie przestrzenne
Profesjonalne zamykanie sprzedaży
Certyfikacja uczestników
Unikalność szkolenia
Program szkoleniowy „SPRZEDAWCA – PSYCHOLOG” został stworzony na podstawie ponad 18 lat aktywnej sprzedaży i bazuje na zajęciach warsztatowych oraz psychologii, gdzie 80% to ćwiczenia praktyczne, a 20% to wiedza teoretyczna. Dzięki takiej konstrukcji zajęć, uczestnicy doświadczają procesu szkoleniowego na sobie, co skutkuje zapamiętaniem zagadnień na poziomie do 90%.
Głównym celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy oraz umiejętności prowadzących do podniesienia wyników sprzedażowych, a tym samym zysków firmy. Podczas warsztatów odpowiemy sobie na następujące pytania:
- Czy moje działania powodują wzrost sprzedaży?
- Czy moje działania powodują obniżenie kosztów?
- Czy moje działania są zgodne z założeniami i celami firmy?
- Czy moje działania zwiększają bezpieczeństwo operacyjne firmy?
- Jak moje działania wpływają na markę?
Podczas warsztatów przeanalizujemy aktualną sprzedaży
- Selekcja klientów według dochodów generowanych dla firmy.
- Precyzyjne określenie klienta docelowego.
- Poszukiwanie nowych/innych kanałów dystrybucji.
- Analiza oraz omówienie strategii sprzedaży dopasowanej do celów.
Efekty szkolenia
Po szkoleniu uczestnik w obszarze WIEDZA:
- Zna oczekiwania swoich klientów względem siebie i swojej firmy.
- Posiada wiedzę na temat etapów zakupowych na których może znajdować się aktualnie klient.
- Zna podstawy psychologii które są potrzebne do przekonywania innych.
Po szkoleniu uczestnik w obszarze UMIEJĘTNOŚCI:
- Prowadzi klienta do zakupu poprzez zadawanie pytań.
- Rozumie siłę mowy ciała i potrafi z niej korzystać.
- Potrafi odpowiednio reagować w kryzysowych sytuacjach podczas rozmów handlowych np. trudne pytania.
- „Sprzedaje, nie sprzedając”.
Po szkoleniu uczestnik w obszarze KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
- Posiada umiejętności sprzedaży zgodne z etyką zawodu handlowca.
- Buduje swój autorytet poprzez profesjonalną postawę handlowca.
- Potrafi motywować siebie oraz swój zespół.
- Jest biegły w pozyskiwaniu rekomendacji od swoich klientów.
Taka panuje u nas atmosfera.
Dla kogo jest to szkolenie?
- Przedsiębiorcy i właściciele firm
- Handlowcy
- Pracownicy ds. sprzedaży
Piotr Pytel - prowadzący szkolenie
Ze słowa mówionego uczynił skuteczne narzędzie sprzedażowe. Codziennie pracuje nad tym, by to, co wypowiedziane było właściwie usłyszane. Wie jak budować i przedstawiać szkolenia, które inspirują, przekonują, angażują i prowadzą do zamierzonego celu. Tą wiedzą i zdobywanym od 18 lat doświadczeniem dzieli się jako ekspert z zakresu wystąpień publicznych, szkoleń sprzedaży, trener trenerów, oraz mentor. I choć to słowa są jego orężem, nie teoria lecz działanie i praktyka są wytycznymi jego pracy. Zgłębia tajniki procesów decyzyjnych, pomaga wytyczać właściwy kierunek, odpowiedzialnie puszcza swoich podopiecznych na głęboką wodę i wierzy, że najlepszym sprzedawcą jest… ludzki umysł. Prowadzi własną sieć franczyzową Storyteller Club, szkoli środowiska biznesowe i akademickie. Żyje odważnie i z pasją, nieustannie podnosząc swoje kompetencje biznesowe.
W swojej karierze szkolił kadrę menedżerską takich marek jak: ING Bank Śląski, Warta SA, Poczta Polska, Grupa ORBIS, Leroy Merlin, Oberthur, IKEA Polska, OPAL, MIKOMAX SP. z o.o., Złote Myśli, CC news, Pekao Bank Hipoteczny, TB Tracks & Trailer Serwis, E-sky, MAN Bus & Track, Grupa Muszkieter, McCain, PZU, Warta, Rockwell, Johnson & Johnson, Ultimo, Intrum Justitia, UPS, DHL, Kopex, Alternatywna Szkoła Biznesu i Rozwoju Osobowego w Warszawie, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Politechnika Śląska w Gliwicach.

Co zapewniamy?
Jasny przekaz.
Wykładowcy będą weryfikowani i przygotowywani przez Piotra Pytel, więc możesz być pewien, że ich przekaz będzie jasny i precyzyjny.
Wzrost zysków firmy.
Nasze działania nakierujemy na wzrost Twojej wiedzy i umiejętności, które zaprowadzą Cię wprost do zwiększenia zysków!
Wyniki naszych klientów.
W 2018 roku przeszkoliliśmy ponad 500 uczestników. Poniżej znajdują się ich oceny naszych szkoleń.
Oprócz opinii zbieramy również dane. Poniżej znajdują się wybrane parametry wzrostu wyników naszych Klientów.
Najbliższy termin
-
Gdzie:
-
Kiedy:
-
Godzina:
-
Czas trwania szkolenia: 2 dni.
To jak, odważysz się?
„Sprzedawca – Psycholog”
2-dniowe szkolenie ze sprzedaży
2000 zł netto / os
nie ma, się nad czym zastanawiać!