535-397-439 biuro@twoieksperci.pl

Twoja firma na Facebooku i Instagramie

Program szkolenia

Dzień 1 – „Twoja firma na Facebooku i Instagramie: Jak komunikować się?”

  1. Dlaczego Facebook i Instagram?

– czym są media społecznościowe i jak funkcjonuje ten świat?

– dlaczego warto zainteresować się mediami społecznościowymi jako narzędziem dla promocji biznesu?

– dlaczego Facebook i Instagram to najbardziej popularne media społecznościowe?

  1. Strategia komunikacji na Facebooku

– jak określić grupę odbiorców na Facebooku i Instagramie? (Facebook Audience Insights)

– czym różnią się strategie: marki, zjawiska i łączona?

  1. Co i jak publikować na firmowej stronie Facebook?

– co to jest algorytm Edge Rank?

– jakie inne algorytmy Facebooka powodują, że treści mają mniejsze lub większe zasięgi?

– dobre praktyki związane z wysokim zasięgiem organicznym treści publikowanych w serwisie Facebook

  1. Facebookowe narzędzia komunikacji

– Facebook to nie tylko wpisy tekstowe, graficzne i z linkami!

– ankieta i transmisje live na Facebooku: dlaczego warto z nich korzystać?

– sklep i usługi na Facebooku

  1. Co i jak publikować na Instagramie?

– algorytm treści na Instagramie

– jak osiągać duże zasięgi na Instagramie?

– jak budować własne hasztagi dla promocji własnego biznesu?

  1. Monitoring skuteczności działań na Facebooku i Instagramie

– co to są wskaźniki społecznościowe?

– jak analizować statystyki Facebooka i Instagrama?

– kiedy trzeba modyfikować strategię komunikacji w serwisach Facebook i Instagram?

 

Dzień 2 – „Twoja firma na Facebooku i Instagramie: Jak reklamować się?”

  1. Reklama na Facebooku i Instagramie – wprowadzenie

– dlaczego warto zainteresować się reklamą firmy na Facebooku i Instagramie?

  1. Co możesz reklamować na Facebooku i Instagramie?

– cele reklamowe Facebook i Instagram

– produkty reklamowe w serwisach Facebook i Instagram

– wymagania techniczne dotyczące reklamy na Facebooku i Instagramie

  1. Tworzenie i zakup reklam – krok po kroku…

– struktura kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie

– tworzenie grup docelowych kampanii reklamowej

– co to jest piksel Facebooka?

– niestandardowe grupy odbiorców: czym są i jak tworzyć?

  1. Menedżer reklam

– struktura i funkcjonalności Menedżera Reklam

  1. Menedżer Firm vs. Power Editor

– struktura i funkcjonalności Menedżera Firm

– jak zarządzać stronami firmowymi z poziomu Menedżera Firm

– tworzenie postów niestandardowych

  1. Analiza skuteczności kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie

– jakie wskaźniki mówią nam o skuteczności kampanii reklamowej?

– jak analizować statystyki kampanii reklamowych?

– kiedy trzeba i jak modyfikować kampanie reklamowe w serwisach Facebook i Instagram?

 

Efekty szkolenia

OBSZAR – Wiedza

  • uczestnik pozna narzędzia komunikacji w serwisach Facebook i Instagram,
  • uczestnik pozna narzędzie reklamowe serwisów Facebook i Instagram.

OBSZAR – Umiejętności

  • uczestnik zdobędzie umiejętności samodzielnego prowadzenia kampanii informacyjnych i reklamowych w serwisach Facebook i Instagram,
  • uczestnik zdobędzie umiejętności analizy skuteczności działań promocyjnych prowadzonych w serwisach Facebook i Instagram.

OBSZAR – Kompetencje

  • uczestnik pozna świat mediów społecznościowych i dowie się, dlaczego Facebook i Instagram zajmują czołowe w nim miejsce,
  • uczestnik zdobędzie kompetencje w obszarze wykorzystania mediów społecznościowych w promocji własnej firmy, ale i marki osobistej.

 

Grupa docelowa

  • Przedsiębiorcy.
  • Menedżerowie.
  • Kierownicy.
  • Liderzy.

W celu zapisania się na szkolenie należy zapoznać się z regulaminem następnie wypełnić formularz i przesłać na adres: biuro@twoieksperci.pl

Znalezione obrazy dla zapytania ikona pdfRegulamin Uczestnictwa

Znalezione obrazy dla zapytania doc iconFormularz Zapisu na Szkolenie

PROWADZĄCY – ADAM MISA  – doradca marketingowy i PR, właściciel agencji public relations. Od ponad 20 lat zajmuje się kreowaniem wizerunku firm i instytucji. Specjalizuje się w nowoczesnych mediach i ich wykorzystaniu w skutecznej promocji firm. Doskonale zna eko-system Facebooka, wie jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe w największym i najbardziej popularnym na świecie serwisie społecznościowym Facebook! Prowadził i prowadzi wiele projektów na Facebooku, m.in. dla klinik medycznych, salonów beauty&SPA, salonów samochodowych, sieci telefonii komórkowej i innych. Z wykształcenia politolog, od 8 lat prowadzi własną agencję PR. Finalista konkursu „PRotony 2014″ w kategorii innowacyjnych projektów komunikacyjnych.

Metody szkoleniowe i korzyści

Szkolenie to wykład interaktywny z udziałem uczestników, obejmujący teorię i praktykę – case studies z prowadzonych kampanii w serwisach Facebook i Instagram.

Dzięki warsztatom, uczestnik będzie mógł samodzielnie prowadzić kampanie informacyjne i reklamowe w serwisach społecznościowych Facebook i Instagram, a w szczególności:

  • pozna zasady komunikacji w świecie mediów społecznościowych
  • zdobędzie umiejętność długofalowego planowania działań marketingowych, w tym w szczególności w serwisach Facebook i Instagram
  • pozna narzędzia komunikacji w serwisach Facebook i Instagram
  • zdobędzie umiejętność redagowania komunikatów w kampaniach informacyjnych i reklamowych w serwisach Facebook i Instagram
  • pozna system reklamowy serwisów Facebook i Instagram
  • zdobędzie umiejętności samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych w serwisach Facebook i Instagram
  • zdobędzie umiejętności analizy skuteczności działań promocyjnych prowadzonych w serwisach Facebook i Instagram

 

Unikalność

Program i struktura warsztatu zawierają praktyczne porady i wskazówki związane z prowadzeniem kampanii informacyjnych i reklamowych w serwisach społecznościowych Facebook i Instagram. To doświadczenia zdobyte przez samego trenera, który jako właściciel agencji marketingu i public relations (partnera Facebook w Polsce) przeprowadził już setki kampanii informacyjnych i reklamowych na Facebooku i Instagramie o wartości blisko 500 tys. zł. Dzięki połączeniu wiedzy praktycznej z teorią, uczestnicy warsztatów mają możliwość zdobycia kompleksowej wiedzy i umiejętności w obszarze promocji swoich firm w najbardziej popularnych mediach społecznościowych na świecie, czyli Facebook i Instagram

 

Zapytaj o Szkolenie

12 + 5 =

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress