Co bym zrobił gdybym dzisiaj zaczynał prowadzić biznes?

 

Zaczynałem bez kasy. Bez marketingu. Bez kontaktów. 

 

2 lata walki. Nieprzespanych nocy. Atak nerwowy w nocy z powodu stresu… 

 

Nie miałem pojęcia o zarządzaniu, nie miałem pojęcia o budżetowaniu czy o modelu biznesowym.

 

To było trudne doświadczenie.  

 

Mariusz był handlowcem, zaczął biznes i dzisiaj ma pół miliona długu, bo nie umiał dobrze liczyć.  

 

Robert, był menedżerem, zrobił biznes, wziął dotację, zebrał pieniądze od rodziny i inwestorów – kasa się skończyła, projekt upadł, a on został z milionem złotych do spłacenia. Dzisiaj jest za granicą i próbuje odrobić te pieniądze.  

Zastanawiasz się jak prowadzić dochodową firmę, w której będziesz mieć więcej czasu dla rodziny i trochę luzu dla siebie, bez niewolniczej pracy w swojej własnej firmie?

Stwórz wreszcie firmę swoich marzeń i zacznij dobrze zarabiać!

Z jakimi marzeniami zaczynałeś prowadzić firmę?

Poświęć proszę chwilę na refleksję i odpowiedz na pytanie:

Jak wyobrażałem sobie moją firmę w przyszłości? Jakie odpowiedzi przychodzą Ci na myśl?

Jestem wolny.

Nikt mi nie mówi co mam robić.

Realizuję swoje marzenia.

Spędzam dużo czasu z  rodziną.

Zmieniam świat i dostarczam mu nowej jakości.

Mój zespół jest samodzielny i zaangażowany.

Jestem zamożnym człowiekiem i niczego mi nie brakuje.

Jeżdżę wymarzonym samochodem i wypoczywam w ciekawych miejscach kilka razy do roku.

Zgadza się?

Jaka jest rzeczywistość?

Poznałem w życiu setki przedsiębiorców i zaledwie kilku z nich osiągnęło powyższy stan :/

U większości sytuacja wygląda tak:

Pracuję od rana do nocy, a we śnie kombinuję jak podnieść wyniki firmy.

Nie mam czasu dla rodziny. Moje dzieci rosną, a ja widuję je krótką chwilę przed snem.

Co chwilę ktoś (pracownicy, urzędnicy) czegoś ode mnie chce i odnoszę wrażenie, że to ja pracuję dla nich, a nie odwrotnie.

Odnoszę wrażenie, że mój zespół nie da sobie rady beze mnie, co powoduje ogromna frustrację.

Wszystko muszę robić osobiście, bo moi ludzie ciągle coś zawalają.

Nie pamiętam, kiedy ostatnio byłem na wakacjach.

Nawet zarabiam, ale nie mam kiedy wydawać pieniędzy. Oczywiście bywają również słabsze okresy i wtedy balansuję na krawędzi wypłacalności.  

Ciągle inwestuję z nadzieją, że kiedyś będę czerpać z tego profity.  

Prowadzę ten biznes już od jakiegoś czasu, ale nie potrafię go poukładać, żeby był taki jak go sobie wymarzyłem… 

 

Prawdopodobnie zamiast radości z sukcesu i spełnienia, odczuwasz strach, zniechęcanie, bezradność, poczucie winy i wstydu, że nie dajesz rady…

Jak do tego doszło?

Jeśli prowadzisz firmę w Polsce to istnieje duże prawdopodobieństwo, że zaczynałeś od zera: bez kapitału, bez kontaktów, bez doświadczenia i wiedzy na temat budowania firmy. Najpewniej zauważyłeś jakąś niszę na rynku, lub miałeś już dość swojego szefa i byłeś przekonany, że zrobisz ten biznes lepiej. Zgadza się?

Niestety zderzenie z rzeczywistością mogło być bolesne!

Jeśli nie posiadałeś wystarczającej ilości gotówki na zatrudnienie zespołu – byłeś handlowcem, marketingowcem, magazynierem, kierowcą, księgowym, sprzątaczką i … Wszystko musiałeś robić sam.

Z czasem zacząłeś zatrudniać ludzi, lecz istnieje duże prawdopodobieństwo, że zatrudniałeś ich na tak zwanego czuja. Pierwsi z nich mogli Cię porządnie wkurzyć, bo byli niekompetentni – traciłeś czas, nerwy i pieniądze, których mogło nie być zbyt wiele. Część z tych ludzi może nadal z Tobą pracować i nadal nie są wystarczająco dobrzy, żeby spełniać Twoje oczekiwania.

Dlaczego tak się dzieje?

Powód jest bardzo prosty: nie masz podstawowej wiedzy na temat zarządzania firmą i nie ma w tym nic złego! W szkole tego nie uczą, na studiach wykładają teoretycy, a podpowiedzi znajomych „wszystkowiedzących” przedsiębiorców prowadzą donikąd, ponieważ oni sami nie potrafią sobie poradzić ze swoimi firmami, a starają się doradzać Tobie… Znasz pewnie to powiedzenie „prowadził ślepy kulawego”? Czyż tak to nie wygląda?!

Czy patrząc na swoich znajomych przedsiębiorców, którzy po kilkunastu a nawet kilkudziesięciu latach prowadzenia firmy tracili zdrowie, rodziny i żyją z dnia na dzień, miewasz ochotę pieprznąć to wszystko? Masz już dosyć?

To świetnie!

Cuda się zdarzają!

Jeśli masz już dosyć sytuacji, w której się znajdujesz czytaj dalej, ponieważ mam dla Ciebie propozycję, która może całkowicie zmienić Twoje życie – nie tylko biznesowe.

Zapraszam Cię w podróż. Nazwałem ją Warsztaty Umiejętności Biznesowych.

„Zajęć było mnóstwo, bardzo dużo wiedzy pozyskałem tutaj. Powiem co mi się najbardziej przydało w prowadzeniu działalności. Myślę, że bardzo pomogły mi zajęcia z prowadzenia Facebooka, Instagrama, z nowoczesnych środków sprzedaży. To było coś co rozszerzyło znacznie moje horyzonty. Dało mi nowe spojrzenie na obszary, w których miałem bardzo małe pojęcie (…) Uczestnictwo w zajęciach pozwoliło mi na większe zrozumienie współczesnych mediów społecznościowych, pozwoliło na zrozumienie jak to działa. Że można je wykorzystać do prowadzenia biznesu, polepszenia PR, działań marketingowych. To jest coś co najbardziej mi się przydało w Warsztatach… Te warsztaty są dla wszystkich przedsiębiorców, którzy chcieliby poszerzyć swoje zrozumienie współczesnego świata, którzy chcieliby uzupełnić swoją wiedzę w zakresie zarządzania, marketingu, pracy w zespole. Było bardzo dużo tematów, które się przydają przy prowadzeniu przedsiębiorstwa, które też pozwalają by część swoich obowiązków przekazać ludziom, bardziej im zaufać i dać sobie też wiele więcej wolnego czasu. Pozwoliło mi to na oddzielenie swojego życia prywatnego a życia w firmie. Warsztaty dały mi więcej wolności. Zachęcam wszystkich do uczestnictwa w warsztatach. Piotr, który ja prowadzi relacje nawiązuje z grupą bardzo dobre relacje. Przyda się to każdemu, każdemu kto ma chęci… „

Robert Szczepański, EKa Sp. z o.o.

  • „Dobrze, że te warsztaty są, bo to jest taka ciężka praca, żeby zwiększyć kompetencje polskich przedsiębiorców(…) Warsztaty skierowane są dla tych, którzy nie ukończyli jeszcze MBA, którzy nie mają czasu na MBA albo nie stać ich na MBA, albo dla których MBA wygląda na zbyt poważny. A z drugiej strony, dla tych którzy rozwijają swój biznes i mają na tyle czasu by się wyrwać raz na dwa tygodnie by porozmawiać, zainspirować, posłuchać i pomyśleć. I dla tych, którzy mają na tyle czasu by w tygodniu w ciągu kilkunastu minut zastanowić się nad tym jak to co tu usłyszeli mogą wdrożyć, zastosować. … Jest tu dużo impulsów do inspiracji, co w swoim biznesie zmienić, co mogę zastosować od przyszłego tygodnia, po czym po miesiącu zaobserwować czy to chwyciło, a za pół roku ocenić czy to przyniosło jakiś efekt czy jeszcze muszę cos zrobić. Warsztaty są dla każdego kto prowadzi biznes, a nie ma wykształcenia w tym kierunku. Jeżeli chcesz rozwijać swój biznes, coś poprawić w nim, zmienić to zapraszam na warsztaty.”

    Wojciech Apel, inwestor

Dla kogo są Warsztaty Umiejętności Biznesowych?

  1. Największą korzyść odniosą osoby prowadzące firmę w sektorze MSP.
  2. Jest to również miejsce dla osób, które planują rozpocząć działalność gospodarczą i/lub mają dobry pomysł na biznes. Jeśli jesteś taka osobą, to pamiętaj, że niektóre zagadnienia mogą być dla Ciebie obce.

Co zapewniamy?

Jasny przekaz.

Wykładowcy będą weryfikowani i przygotowywani przez Piotra Pytel, więc możesz być pewien, że ich przekaz będzie jasny i precyzyjny.

Wzrost zysków firmy.

Nasze działania nakierujemy na wzrost Twojej wiedzy i umiejętności, które zaprowadzą Cię wprost do zwiększenia zysków!

Wyniki naszych klientów.

W 2018 roku przeszkoliliśmy ponad 500 uczestników. Poniżej znajdują się ich oceny naszych szkoleń.

Przydatność zdobytej wiedzy w pracy92%

92% Complete

Poleca szkolenie100%

100% Complete

Oprócz opinii zbieramy również dane. Poniżej znajdują się wybrane parametry wzrostu wyników naszych Klientów.

Średni wzrost zysków31%

31% Complete

Maksymalny wzrost sprzedaży w rok300%

300% Complete

Co jeszcze zyskasz dzięki Warsztatom?

- całościowe spojrzenie na firmę

Zazwyczaj jako przedsiębiorcy mamy swoje ulubione obszary, którymi się zajmujemy lub w których jesteśmy mocni. U jednych jest to sprzedaż i o nią dbają, u innych zespół i nim się zajmują. Jednakże firma to złożony organizm złożony z wielu elementów współpracujących z sobą. Podczas warsztatów nauczysz się jak dbać o całą firmę i poznasz proste metody jak ulepszać każdy z obszarów, nie tylko te, na których się znasz i które lubisz.

- strategia rozwoju firmy

Wiem, że to może brzmieć zbyt poważnie, jednak spójna strategia rozwoju firmy to fundament sukcesu w biznesie! Podczas Warsztatów stworzysz swoją własną strategię rozwoju.

- bardziej zaangażowany zespół

Głównym powodem braku czasu przedsiębiorcy jest zespół. Podczas warsztatów nauczysz się jak zbudować świetny zespół i co zrobić, żeby twoi ludzie sami prosili o zadania i odciążali cię z nadmiernych obowiązków.

- większe zyski

Posiadając gotową strategię i skupiając się na niej zaczniesz maksymalnie wykorzystywać posiadane zasoby. Jeśli dołożysz do tego zaangażowany zespół przełoży się do od razu na wyniki twojej firmy.

- wewnętrzny spokój

Tego nie trzeba tłumaczyć! Gdy zrealizujesz powyższe punkty będziesz dużo spokojniejszy.

- czas, żeby pomyśleć na spokojnie o Twojej firmie

Na co dzień go brakuje, ale podczas warsztatów dwa razy w miesiącu będziesz mógł skupić się na rozwoju swoim i firmy.

- świeże spojrzenie na biznes

Dzięki temu, że wykładowcami i uczestnikami są doświadczeni przedsiębiorcy będziesz mógł skorzystać z ich spojrzenia na biznes, co doda Ci nowych metod skutecznego działania.

- konkretne rozwiązania Twoich problemów

Jako uczestnik Warsztatów możesz, a nawet musisz zadawać pytania wykładowcom. Im precyzyjniej zadasz pytanie, tym trafniejszą otrzymasz odpowiedź!  Już nie raz słyszałem podczas zajęć „aha, to tak można?. Sam nigdy bym na to nie wpadł” od uczestników, którzy otrzymali konkretną wskazówkę jak rozwiązać swój problem.

- nowe kontakty biznesowe

Uczestnikami Warsztatów są przedsiębiorcy tacy jak Ty, a my jako organizatorzy dbamy o to, żebyście się poznali i robili wspólne biznesy! Myślę, że będziesz zadowolony gdy zrealizowany w grupie biznes pokryje z nawiązką opłatę za warsztaty?

- zweryfikujesz swoje pomysły biznesowe

W trakcie zajęć organizujemy grupy „master mind”, w których możesz omówić swoje pomysły z innymi przedsiębiorcami. Podczas takich rozmów można zyskać lub zaoszczędzić setki tysięcy złotych – wystarczy, że ktoś bardziej doświadczony podpowie co zrobić lub czego nie robić z Twoim pomysłem.

- dostęp do wiedzy gdziekolwiek jesteś

Warsztaty odbywają się przez Internet, dlatego możesz wziąć w nich udział gdziekolwiek jesteś, bylebyś miał dostęp do Internetu. Dodatkowo, wszystkie spotkania są nagrywane i umieszczone na naszej platformie do szkoleń on-line, dlatego nawet jeśli z jakiegoś powodu nie będziesz mógł wziąć w nich udziału, będziesz mógł je obejrzeć w późniejszym terminie.

- poszerzysz horyzonty

Chcemy, żeby w Warsztatach wzięło udział 50 przedsiębiorców. Każdy z nich wniesie do projektu swoje doświadczenie, sukcesy i porażki, którymi będzie mógł się podzielić z innymi. Pomyśl jak to wpłynie na Ciebie?

- regularny trening biznesowy

Rozwój firmy można porównać do treningu sportowego. Mistrzem zostaje ten, kto trenuje regularnie i krok po kroku staje się coraz lepszy, dlatego podczas warsztatów wiedza będzie podawana regularnie co dwa tygodnie w niewielkich, właściwych ilościach, do wdrażania od razu, pomiędzy kolejnymi spotkaniami.

- zadania domowo-firmowe

Po każdym spotkaniu otrzymasz do wykonania zadanie, które pozwoli Ci przejść od razu do wdrożenia zdobytych kompetencji. Dzięki temu jeszcze bardziej utrwalisz zdobytą wiedzę, a Twoja firma zacznie się zmieniać od samego początku uczestnictwa w Warsztatach.

- stała weryfikacja postępów

Począwszy od drugiego spotkania będziemy sprawdzać jak Ci poszło wykonanie zadania domowego. Przed rozpoczęciem zajęć zapytamy Cię jak Ci poszło i jakie to dało rezultaty.

Zapragnąłem tego samego!

Pamiętam jak któregoś dnia, który nie był dla mnie najlepszy, odbywałem rozmowę ze znajomym przedsiębiorcom, który później okazał się milionerem. Podczas rozmowy wydawało mi się, że on jest z innej planety. Opowiadał o biznesie jako o czymś, co może dawać radość tworzenia, co pozwala realizować siebie i swoje marzenia, co może przynieść miliony na koncie. Na początku nie mogłem w to uwierzyć, ale po kolejnych rozmowach nie miałem wątpliwości: można prowadzić firmę inaczej! 

Wojciech, bo tak ma na imię, uchylił mi rąbka tajemnicy, i opowiadał jak tworzyć biznesy warte miliony złotych. Co ciekawe, nie mówił o luksusowych samochodach, wakacjach na Hawajach, czy błyszczących zegarkach za potężne pieniądze. Pokazał mi natomiast jak za pomocą przemyślanych działań, opartych na strategicznym myśleniu i długofalowych planach, budować przedsiębiorstwa, które działają samodzielnie – to jest bez ich właściciela! 

Myślę, że w każdym przedsiębiorczym człowieku mieszka chęć rozwoju, parcia do przodu, robienia więcej i lepiej. We mnie żyła ona od najmłodszych lat, więc jak tylko usłyszałem jego wskazówki zacząłem je wdrażać w życie i oczekiwałem natychmiastowych rezultatów. Niestety, okazało się, że to nie jest takie proste, bo nie o działanie chodzi. Chodzi o zmianę sposobu myślenia! Dopiero gdy zacząłem zmieniać sposób myślenia, moja firma zaczęła działać inaczej: 

– zespół z każdym dniem jest bardziej samodzielny, a ja nie muszę się martwić, ze coś jest niezrobione;

– poszczególni pracownicy przychodzą z nowymi pomysłami i angażują się w ich realizację; 

– przychody i zyski firmy są bardziej stabilne i stopniowo, ale systematycznie rosną;

– pracuję maksymalnie 8 godzin dziennie;

– mam czas dla bliskich, dla siebie i na (jeśli mam ochotę) nic nierobienie 😊.

Mógłbym tak jeszcze długo pisać, ale nie w tym rzecz. Chce Ci tylko pokazać, jak bardzo zmieniło się moje życie, gdy zmieniłem sposób myślenia i patrzenia na swoje życie i firmę! 

Podzielę się tym z innymi

Podczas jednej z rozmów mentoringowych z Wojtkiem, wypaliłem z pomysłem: a może stworzę „szkołę” dla przedsiębiorców, w której będą mogli dowiedzieć się tego, czego ja się dowiedziałem i ich życie również się zmieni?   

Wojtek skwitował moją wypowiedź dwoma słowami: zrób to! 

Trochę trwało zanim wymyśliłem jak do tego podejść, bo wiedziałem, że rynku edukacyjnym, z którego się wywodzę są:

– studia gdzie uczą teoretycy,

– programy rozwoju gdzie otrzymujesz kursy do słuchania lub wideo, ale nie wiesz jak wdrożyć zdobytą wiedzę w życie,

– pojedyncze 1-2 dniowe szkolenia prowadzone przez praktyków, ale zajmujące się wycinkami wiedzy niezbędnej przedsiębiorcom, co rzadko przekłada się na realne wyniki przedsiębiorców.  

Po kilku miesiącach analizy postanowiłem, że nasz projekt zrealizujemy w formie warsztatów!

Ile to kosztuje?

Pewnie zastanawiasz się ile może kosztować tak obszerny kurs? 

Zanim przejdę do rzeczy sprawdźmy jak Warsztaty wygląda na tle konkurencji. Dlaczego? Ponieważ możesz nie wiedzieć jak wygląda rynek, a mnie zależy żebyś podjął świadomą decyzję, bo te warsztaty są dla osób zdecydowanych zmienić swoje firmy i sposób życia.  

–> standardowe studia gdzie niestety uczą teoretycy.  

Cena takich studiów to od 4500 do 6000 zł za rok. Co prawda po ukończeniu 3 lub 5 lat studiów zdobędziesz tytuł naukowy, ale nie zdobędziesz praktycznej wiedzy. Studia odbywają się zazwyczaj w weekendy dlatego warto wziąć pod uwagę zmarnowane weekendy bez rodziny? Ile one są warte? Są bezcenne! 

U nas uczą tylko praktycy biznesu z wieloletnim stażem i świetnymi wynikami. 

–> programy rozwoju gdzie otrzymujesz kursy do słuchania lub wideo.  

Cena takich programów to od 200 do nawet 1000 zł netto miesięcznie, co daje od 2400 do 12 000 zł netto rocznie za same nagrania. Oczywiście jeśli chodzi o wiedzę  jest już lepiej, ponieważ materiały tworzą praktycy, jednak nie możesz ich zapytać o poradę, ponieważ dostajesz dostęp do nagrań, a nie wykładowców.  Pisząc krótko: nie wiesz jak wdrożyć zdobytą wiedzę w życie.  

U nas w pakiecie otrzymujesz zajęcia na żywo, nagrania z tych zajęć i dodatkowo możliwość zadawania pytań wykładowcom.  

–> pojedyncze 1-2 dniowe szkolenia prowadzone przez praktyków.  

Cena takich szkoleń wynosi od 1000 do nawet 5000 zł netto za dzień i jeśli dobrze wybierzesz, to zdobędziesz bardzo specjalistyczną wiedzę.  

Niestety podczas takich szkoleń możesz się zająć zaledwie wycinkiem wiedzy niezbędnej przedsiębiorcy, a do tego sporo z tej wiedzy zapomnisz, ponieważ przez kilka godzin będziesz słuchać o jednym temacie, co rzadko przekłada się na realne wyniki firmy. Szkolenia te odbywają się zazwyczaj w weekendy dlatego warto wziąć pod uwagę zmarnowane weekendy bez rodziny? Ile one są warte? Są bezcenne! 

U nas podczas warsztatów przechodzimy przez każdy obszar Twojej działalności, od strategii, przez sprzedaż, marketing, budowanie zespołu, aspekty prawne, przez budowanie wartości firmy, aż po ewentualną sprzedaż Twojego przedsiębiorstwa. Zajęcia odbywają się online, co dwa tygodnie we wtorki po południu, dzięki czemu weekendy spędzisz z rodziną 🙂

BONUSY

Jeśli zapiszesz się do 25.12.2020 r. otrzymasz następujące bonusy: 

Dostęp do zamkniętej grupy na FB, gdzie gromadzimy przedsiębiorców takich jak ty. Wymieniamy się tam wiedzą i doświadczeniami. 

Wartość: bezcenna 😉 

Dostęp do wykładu „6 poziomów delegowania zadań” – czyli jak przestać się wku..ać, że pracownicy źle wykonują swoje obowiązki 

Wartość: 97 zł 

Dostęp do wykładu „5 poziomów przywództwa” – czyli co zrobić, żeby pracownicy pragnęli pracować właśnie dla Ciebie, i nawet nie myśleli o zmianie pracodawcy, o wartości 97 zł.  

Dostęp do kursu on-line „5 kroków do idealnej prezentacji biznesowej” – czyli jak prezentować swoją firmę, produkt lub usługę, żeby klienci pragnęli kupować właśnie u Ciebie, o wartości 199 zł.  

ŁĄCZNA WARTOŚĆ BONUSÓW TO: 393ZŁ

UWAGA! Bardzo Ważne!

Dostęp do bonusów dostaniesz już teraz! A za Warsztaty zapłacisz dopiero w marcu 2021 roku! 

Jaka jest cena udziału w Warsztatach Umiejętności Biznesowych?

Przy zapisie do 30.11.2020r.

250 złnetto miesięcznie

Przy zapisie do 25.12.2020r.

300 złnetto miesięcznie

Przy zapisie do 28.02.2020r.

350 złnetto miesięcznie

Jak wyglądają nasze Warsztaty Umiejętności Biznesowych?

  • Spotkania odbywają się on-line na żywo – z pełną interakcją uczestników.
  • Spotykamy się przez rok co 2 tygodnie we wtorki popołudniu o godzinie 17:00 – weekendy masz dla rodziny.
  • Każde spotkanie składa się z kilku 30 minutowych wykładów, pomiędzy którymi uczestnicy wykonują ćwiczenia dotyczące danej tematyki
  • Spotkanie kończymy o równej 20:30.
  • Do każdego spotkania otrzymujesz odpowiednie materiały dodatkowe – prezentacje, zeszyty ćwiczeń, arkusze kalkulacyjne, materiały do wydruku – czyli wszystko, żeby wyciągnąć z Warsztatów 100%!
  • Projekt trwa rok – jest to wystarczający czas, żeby zmienić sposób myślenia i patrzenia na swoją firmę.
  • Zajmujemy się wszystkimi obszarami twojej firmy – pełny program znajduje się poniżej.
  • Wiedza jest podawana w małych ilościach – do wdrożenia pomiędzy kolejnymi spotkaniami.
  • Po każdym spotkaniu otrzymujesz zadanie do wykonania – dzięki temu małymi krokami wprowadzisz  zmiany w Twojej firmie.
  • Budujemy relacje – zachęcamy uczestników do nawiązywania relacji i wspólnych interesów. Kilka osób z poprzednich edycji warsztatów rozpoczęło współpracę i opłata za warsztaty zwróciła im się wielokrotnie!
  • Dajemy świeże spojrzenie – jako uczestnik konfrontujesz swój sposób myślenia i prowadzenia firmy z wykładowcą i innymi uczestnikami, co pozwala Ci złapać nową perspektywę na Twoją firmę. Nie raz słyszałem: dlaczego na to nie wpadłem wcześniej! 😊 
  • Rozumiemy z czym się na co dzień zmagasz – jestem przekonamy, że każdy dzień dostarcza Ci nowych wyzwań. ZUS, skarbówka, urząd celny, problemy z klientami i pracownikami… Jest tego sporo i czasem chciałbyś o tym porozmawiać, ale nie masz z kim? Podczas warsztatów poznasz przedsiębiorców takich jak Ty, którzy chętnie Cię wysłuchają.  
  • Nagrywamy wszystkie spotkania i umieszczamy je na naszej platformie do szkoleń on-line, więc możesz wrócić do konkretnego tematu i zrobić powtórkę w dogodnym dla Ciebie terminie.
  • Wykładowcami są praktycy biznesu!
  • Po każdym spotkaniu odpowiadasz na pytania utrwalające, które znajdują się na naszej platformie on-line i zbierasz punkty za prawidłowe odpowiedzi.
  • Rewolucja: zebrane punkty posłużą Ci w konkursie, gdzie nagrodą jest bon o wartości 3000 zł. Jeśli zbierzesz największą ilość punktów wygrywasz bon do wykorzystania na dowolną usługę naszej firmy!

Szczegółowy plan warsztatów

Zjazd 1 - cele i planowanie.
  • Mój cel uczestnictwa – określisz dlaczego i po co tutaj przyszedłeś?
  • Co chcę zrobić – określisz misję swojej firmy.
  • Jak chcę to zrobić – określisz wizji firmy?
  • Poznasz metodę ciągłego udoskonalania swoich działań – Cykl Deminga.
  • Zaplanujesz ewolucję, a nie rewolucja w swojej firmie za pomocą “Metody Małych Kroków”.
  • Poznasz definicję celów strategicznych i je określisz.
  • Poznasz definicję celów operacyjnych i je określisz.
  • Nauczysz się określać priorytety za pomocą matrycy Eisenhowera.
  • Zaczniesz stosować “to do list” dzięki której skupisz się na kluczowych zadaniach.
  • Poznasz narzędzie “zdjęcie dnia” – czyli sprawdzisz dlaczego jeśli ciągle brakuje Ci czasu.
  • Poznasz aplikacje elektroniczne pomocne w zarządzaniu czasem i zadaniami.
Zjazd 2 – budżet w firmie.
  • Uświadomisz sobie, co to tak naprawdę jest budżet i po co go robić?
  • Nauczysz się czym się różni przychód od dochodu.
  • Porozmawiasz o przepływach finansowych (Cash Flow) – czyli dlaczego bywa tak, że brakuje gotówki w firmie?
  • Poznasz metody liczenia marży na swoich produktach.
  • Dowiesz się jak planować budżet w swojej firmie.
  • Nauczysz się czytać dane księgowe: KPiR, RZiS, bilans.
  • Poznasz metody optymalizacji podatkowej.
Zjazd 3 – rozwijanie pracowników.
  • Omówisz Krzywą Gaussa w kontekście rozwoju swoich pracowników.
  • Poznasz matrycę rozwoju pracowników – czyli dowiesz się jaki poziom umiejętności oraz zaangażowania reprezentują Twoi ludzie.
  • Poznasz trzy typy pracowników: Zły – głupi – mądry, oraz dowiesz się jak ich rozpoznać i jak z nimi pracować.
  • Nauczysz się delegowania oraz egzekwowania zadań.
  • Zaczniesz wymagać zamiast pobłażać.
  • Nauczysz się przekazywanie informacji zwrotnej, która motywuje.
Zajazd 4 – typy osobowości.
  • Poznasz 4 podstawowe typy osobowości i to, jakie płyną z nich szanse i zagrożenia.
  • Sprawdzisz testem Twój profil osobowości – czyli poznasz swoje wrodzone mocne i słabe strony, predyspozycje oraz obszary do rozwoju.
  • Przećwiczysz jak się komunikować z innymi typami osobowości, aby unikać konfliktów i nieporozumień.
Zjazd 5 - przywództwo.
  • Poznasz style przywództwa: dyrektywny, trenerski, wspierający oraz delegujący.
  • Zaplanujesz rozwój wybranych pracowników z zastosowaniem stylów przywództwa.
  • Zastosujesz tyle przywództwa w praktyce – ćwiczenia i informacja zwrotna.
Zjazd 6 - komunikacja interpersonalna.
  • Dowiesz się, czym jest, a czym nie jest komunikacja.
  • Poznasz zasady dobrej i skutecznej komunikacji.
  • Poczujesz jak działają przeszkody i błędy w komunikacji.
  • Przetrenujesz zadawanie pytań i uważne słuchanie.
  • Nauczysz się zadawania pytań ukierunkowane na budowanie zaufania i relacji.
  • Poznasz kanały komunikacji, czyli komunikację werbalną i niewerbalną.
Zjazd 7 – motywacja własna i współpracowników.
  • Poznasz psychologiczne aspekty motywacji.
  • Odkryjesz swoje źródła motywacji.
  • Zbadasz elementy niezbędne do motywowania innych.
  • Nauczysz się motywacji przez potrzeby.
Zjazd 8 – budowanie zespołu.
  • Poznasz etapy rozwoju zespołów.
  • Określisz cechy i charakterystykę idealnego zespołu.
  • Poznasz pięć dysfunkcji zespołów.
  • Zbudujesz nowy zespołu w praktyce.
  • Nauczysz się budować relację i zaufanie w zespole.
Zjazd 9 – zatrudnianie i zwalnianie pracowników.
  • Dowiesz się, jak zatrudniać pracowników na bazie szczegółowej analiza: kogo potrzebuje, jakie ma wykonywać zadania, jakie ma mieć predyspozycje, jaki ma mieć typ osobowości?
  • Dowiesz się, jak zwalniać pracowników.
Zjazd 10 – marketing.
  • Poznasz podstawy marketingu, czyli zrozumiesz, co to jest marketing i jak z niego korzystać.
  • Poznasz rodzaje działań marketingowych i dobierzesz właściwe kanały komunikacji dla Twojej firmy.
  • Nauczysz się podstaw budowania strategii marketingowej.
Zjazd 11 – budowanie wizerunku firmy czyli PR.
  • Poznasz podstawy PR – czyli, budowania pozytywnego wizerunku firmy.
  • Dowiesz się ja używać mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) w służbie wizerunku firmy.
  • Nauczysz się efektywnej komunikacja w social mediach.
  • Poznasz specyfikę współpracy z mediami: TV, gazeta itd.
  • Nauczysz się jak i po co budować relacje z mediami.
  • Dowiesz się jak udzielać wywiadu i radzić sobie z trudnymi pytaniami.
  • Poznasz aspekty prawne w kontakcie z mediami.
Zjazd 12 - Facebook i Instagram w biznesie.
  • Dowiesz się jak praktyczne wykorzystać Facebook i Instagram do pozyskiwania klientów.
  • Poznasz metody płatne i bezpłatne.
  • Zobaczysz jak tworzyć reklamę na FB i Isntagramie.
Zjazd 13 - Sprzedaż – analiza wyników sprzedażowych.
  • Przeanalizujesz Twoje aktualne wyniki sprzedaży i aktualną marżę.
  • Poznasz zasadę Pareto w sprzedaży.
  • Przeprowadzisz klasyfikację (segmentację) Twoich klientów.
  • Precyzyjnie określisz grupy docelowe Twojej firmy.
  • Wyznaczysz cele sprzedażowe dla siebie i swoich handlowców.
Zjazd 14 – Sprzedaż – emocje i nastawienie.
  • Przepracujesz swoje nastawienie i emocje w biznesie i sprzedaży.
  • Wypracujesz właściwa i słuszną dla Ciebie postawę handlowca w Twojej firmie.
  • Nauczysz się skutecznie angażować emocjonalnie klienta w proces zakupowy.
  • Przećwiczysz utrzymywanie pełnej uwagi klienta poprzez zadawanie właściwych pytań.
  • Nauczysz się sprzedawać za pomocą Storytellingu.
  • Dowiesz się czym jest i jak używać Metafory.
  • Dowiesz się czym jest przeramowanie i jak go używać.
Zjazd 15 – Wywieranie wpływu.
  • Poznasz perswazję werbalną i niewerbalna – czyli reguły wywierania wpływu.
  • Dowiesz się czym jest kotwiczenie przestrzenne i Torowanie.
  • Nauczysz się skutecznie zamykać sprzedaż.
  • Poznasz przykładowy program do zarządzania sprzedażą.
Zjazd 16 - Autoprezentacja i wystąpienia publiczne.
  • Dowiesz się, co to jest autoprezentacja i poznasz mity i fakty na jej temat.
  • Zaczniesz świadomie budować wizerunek eksperta.
  • Rozróżnisz czym są wystąpienia publiczne w biznesie.
  • Poznasz rodzaje wystąpień publicznych.
  • Nauczysz się radzenia sobie ze stresem podczas wystąpień.
  • Poznasz prosty model tworzenia skutecznych prezentacji.
Zjazd 17 – Wystąpienia publiczne w praktyce.
  • Dowiesz się, jak przebiega komunikacja jeden do wielu i jak jej używać.
  • Doświadczysz, jak mowa ciała wpływa na publiczność i jej emocje.
  • Nauczysz się zarządzać przestrzenią, czyli jak się zachowywać podczas wystąpień publicznych.
  • Przygotujesz i przedstawisz prezentację swojej firmy według modelu 4MAT.
Zjazd 18 – Storytelling w biznesie.
  • Nauczysz się Storytellingu, czyli jak tworzyć angażujące historie, które sprzedają.
  • Otrzymasz wskazówki krok po kroku, jak stworzyć krótkie Story Twojej marki lub firmy.
  • Dowiesz się, jak skutecznie prezentować swój biznes w 60 sekund, tak, żeby złapać uwagę wszystkich słuchaczy.
Zjazd 19 – Prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej.
  • Poznasz i omówisz, szanse i zagrożenia wynikające z prowadzenia firmy w Polsce: działalność gospodarcza, spółka cywilna, spółka jawna, półka z o.o., spółka komandytowa, spółka akcyjna.
  • Dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy zakupie różnego rodzaju oprogramowania do swojej firmy.
Zjazd 20 – Budowanie wartości przedsiębiorstw.
  • Poznasz najbardziej dochodowy biznes w dzisiejszych czasach – budowanie wartościowych przedsiębiorstw.
  • Dowiesz się, jakie są etapy rozwoju przedsiębiorstw.
  • Sprawdzisz, czy Twoja firma ma szansę kiedykolwiek się sprzedać.
  • Poznasz najlepszy moment na ewentualną sprzedaż firmy.

Wykładowcy Warsztatów Umiejętności Biznesowych

Edyta
Kwiatkowska
Marta
Cała-Sturzbecher
Piotr
Pytel
Filip
Nerc
Wojciech
Apel
Grzegorz
Skiera
Adam
Mrowiec
Michał Paluszek
Michał Paluszek

Każda ambitna osoba, marzy o realizacji swoich celów i osiąganiu dobrych rezultatów. Dlatego podejmujemy różne działania, współprace, poszukujemy mentorów czy konsultantów. Podążając za składanymi obietnicami, wierzymy, w to, że otrzymamy magiczną poradę, która pomoże nam osiągnąć coś szybciej, lepiej, na skróty.

Dla mikro i małych przedsiębiorców pisałam strategie działania połączone z koncepcją marketingową, ich wdrożenie było gwarantem, osiągnięcia lepszych rezultatów, większych przychodów, widoczności pracy nad lepszą sprzedażą. Okazywało się jednak, że to nie brak pomysłów, wpływał na rezultaty tych przedsiębiorców, a otrzymanie gotowych rozwiązań, nie gwarantowało utrzymania motywacji i siły do wdrożenia wszystkiego w życie.

Od tamtego momentu zainwestowałam czas i środki, aby stać się nie tylko certyfikowanym, akredytowanym ale przede wszystkim efektywnym coachem.

Z procesów coachingowych korzystają głowy państw, sportowcy, aktorzy, biznesmeni – osiągają pożądane rezultaty korzystając z własnych zasobów.

Do dzisiaj spędziłam z klientami indywidualnymi kilkaset godzin, pracując nad ich celami, pomysłami na realizację oraz na planowaniu tego co może nie wyjść.

Nazywam się Edyta Kwiatkowska jestem certyfikowanym coachem ICF, coachem, trenerem i mówcą John Maxwell Team, uczę się coachingu od najlepszych coachów na świecie, a moi klienci sięgają po swoje marzenia korzystając z własnych zasobów i talentów. 

Przedsiębiorcy myślą najczęściej o działaniach marketingowych wyłącznie w kontekście działań promocyjnych i prosprzedażowych, spychając na daleki plan działania wizerunkowe. To duży błąd!
Promocje są krótkotrwałe i opierają się przede wszystkim na korzyściach cenowych, dlatego wiedza i pamięć klientów o Twojej firmie przemijają wraz z ostatnim paragonem. Tymczasem budowanie wizerunku to proces długofalowy, którego efekty będą utrzymywały się przez długi czas. Regularne działania wizerunkowe sprzyjają nie tylko kreacji samego brandu, ale w efekcie także przekładają się na sprzedaż – znana marka, o dużym stopniu zaufania ze strony grup docelowych, z dużo większą łatwością podnosi ceny i wprowadza na rynek nowości. Budowanie wizerunku jest zatem inwestycją, która zwraca się na wielu polach, jednak jej zwrot jest odroczony w czasie i trudniej określić moment, w którym on nastąpi. To dlatego tak wielu przedsiębiorców nie decyduje się na tego typu działania.

…A gdyby tak zbudować silną markę, prezentującą dużą wartość zarówno dla klientów, jak i dla Ciebie. Markę odporną na kryzysy wizerunkowe i rynkowe. Markę, która z łatwością wprowadza nowości, a jej poziom sprzedaży jest dużo bardziej odporny na rynkowe zawirowania niż konkurencji. Takie efekty daje właśnie konsekwentnie prowadzona wizerunkowa komunikacja z rynkiem, spójna ze wszystkimi działaniami komunikacyjnymi i osadzona na strategicznych podstawach.

Nazywam się Marta Cała-Sturzbecher i opowiem Ci o działaniach wizerunkowych podczas naszego najbliższego spotkania. Przekonam Cię do tego, że aby działać efektywnie nie wystarczy perfekcyjnie sprzedawać. Aby działać efektywnie trzeba połączyć wszystkie siły i zasoby po to, by zbudować silną markę, którą kochają Twoi klienci.

Wielu przedsiębiorców myśli o przychodzie (obrocie) jako o kluczowym wskaźniku wzrostu ich firmy, zapominając, że obrót to nie zysk.

Dzisiaj może wydaje Ci się, że obracasz dużymi kwotami, lub inaczej; dużo sprzedajesz, a tak naprawdę poświęcając gigantyczną ilość czasu, pijesz zimną kawę i biegasz głodny od klienta do klienta, w międzyczasie gasząc przysłowiowe pożary w firmie, a na koniec po zapłaceniu podatków, ZUS-ów i wypłat mało co Ci zostaje.

A co gdybyś dokładnie wiedział, jaka jest przyczyna Twoich kłopotów, znał minimalną cenę sprzedaży, po której opłaca się sprzedawać, aby uczciwie zarobić, i jednocześnie potrafił dobrze ją uargumentować? Co, jeśli mógłbyś wreszcie spokojnie pomyśleć o swojej firmie jako o swojej własności, a nie miejscu pracy? Co, gdybyś wreszcie mógł odetchnąć i zacząć się cieszyć tym, że Twoja firma pracuje dla Ciebie, a nie Ty dla firmy? Piszę o tym, ponieważ sam to przerobiłem w swojej firmie oraz przeanalizowałem kilkadziesiąt innych przedsiębiorstw i w większości wyglądało to podobnie. Te analizy i wytrwała praca pozwoliły mi wyciągnąć dwie firmy z bankructwa, a w wielu podnieść wyniki nawet  o 30% w ciągu pierwszych 30 dni.

Nazywam się Piotr Pytel i od 2012 pomagam przedsiębiorcom zwiększyć zyski i odblokować ich czas. Jeżeli uważasz, że Ty i Twoja firma zasługujecie na więcej, i chcesz podnieść wydajność pracy, zwiększyć zyskowność działalności oraz wreszcie mieć więcej czasu dla siebie, to zapisz się na Warsztaty Umiejętności Biznesowych.

Menedżerowie często mają dylemat – być blisko ludzi, czy trzymać się na dystans; wchodzić w rolę coacha, czy wskazywać innym, co mają robić; słuchać ludzi, czy robić tak, aby to oni nas słuchali.
To powoduje, że chwytasz się różnych skrajnych teorii i próbujesz stworzyć „nowego ja”. Ludzie to obserwują i nie wiedzą, kiedy jesteś sobą, a kiedy tylko ćwiczysz na nich swoje nowopoznane techniki. Albo inaczej – dokładnie wiedzą, że nie jesteś sobą i to budzi w nich zwątpienie, a nawet strach. Nie ma gorszej rzeczy od nieprzewidywalnego szefa.
A co by było, gdybyś dopasował styl zarządzania do osób, z którymi pracujesz? A co, gdybyś zaczął więcej słuchać, zadawać pytania, a udzielał mnie rad i pouczeń? Co by było, gdyby Twoje zainteresowanie drugim człowiekiem było szczere i przechodziło również na grunt prywatny?

Nazywam się Filip Nerc i od kilkunastu lat pomagam menedżerom rozwijać się w zakresie zarządzania i umiejętności przywódczych. Przede wszystkim zachęcam do wykorzystywania swoich mocnych stron w budowaniu trwałych relacji z ludźmi.

Bardzo często spotykam się z tym, że klienci chcąc rozwijać firmę, inwestują w działania reklamowe w Internecie. Wybierają jedną z metod, która ich zdaniem powinna przynieść im zapytania, poszukują osoby lub firmy, która to dla nich zrobi, czekają na efekty, które nie zawsze przychodzą.

Użytkownicy Internetu gdy mają jakiś problem szukają rozwiązania tego problemu w sieci internetowej. A dostęp do internetu mają dziś prawie wszyscy. Daje to ogromne możliwości reklamowe dla firm, które chcą pokazać się takim osobom i pozyskać ich jako klientów. Jednak każdy człowiek-Internauta jest inny i inaczej szuka rozwiązania swojego problemu. Dodatkowo przy dużej konkurencji reklamujących się firm w sieci użytkownik ten szuka, przegląda, sprawdza zanim podejmie decyzję. Reklamodawca, który decyduje się na jeden kanał reklamowy bardzo ogranicza swoje możliwości dotarcia do użytkowników, ale też przeprowadzenia go przez cały proces zakupowy. Marketing w Internecie to ciągłe poszukiwanie jak najtańszych dróg dotarcia do naszych klientów. I układanie ich w taki sposób, aby były jak najbardziej skuteczne.

Nazywam się Grzegorz Skiera i od 15 lat prowadzę agencję, która specjalizuje się w pozyskiwaniu klientów przez Internet. Pomagam klientom w lepszej widoczności w sieci poprzez pozycjonowanie i reklamę w Google i na Facebooku.

W dzisiejszym świecie video jest niemal wszechobecne, jednak nadal w wielu branżach jedynie lidery wykorzystują ich potencjał. Natomiast coraz więcej firm idzie ich śladami, czy możesz sobie pozwolić na zostanie z tyłu? Mniejsi często mówią o zbyt wysokich kosztach, a gdybym Tobie powiedział jak poruszać się w tym świecie „videomarketingowym” nie dysponując budżetami na reklamę w telewizji? Gdybym pokazał Tobie jak Ty możesz być ambasadorem swojej marki?

Nazywam się Adam Mrowiec i jestem właścicielem marki Doodle Wolf, które zajmuje się tworzeniem video. Dotychczas mieliśmy okazję współpracować z takimi markami jak Elzab, Śnieżka, Deltatrans, Solaris oraz z wieloma innymi mniej lub bardziej rozpoznawalnymi markami.

Brak czasu, niedostateczna wiedza czy chęć szybkiego działania (potrzeba natychmiastowego efektu) powoduje częstokroć podejmowanie ważnych lub kosztownych decyzji biznesowych z przekonaniem, że ewentualne problemy prawne rozwiąże się w trakcie zapoczątkowanego procesu.

Konsekwencje – W niespodziewany i nagły sposób dowiadujesz się o obowiązkach, których niedopełnienie skutkuje wysoką karą administracyjną, Twój dostawca lub klient wymaga rzeczy, na które nie byłeś przygotowany i ostatecznie poświęcasz bardzo dużo czasu oraz środków na gaszenie pożarów, które miały być płynnie rozwiązywanie w miarę rozwoju Twojej działalności, nie skupiając się na podstawowej działalności.

Antidotum – Parafrazując słynnego myśliciela Sun Tzu – zrozumienie zagrożeń i poznanie swoich możliwości przed walką zapewni zwycięstwo w tysiącu bitew. Jeśli zrozumiesz i poznasz wymogi i zagrożenia prawne, będziesz w stanie się na nie przygotować. Być może niewielka zmiana w planie działania pozwoli na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy, które poświęciłbyś na ratowanie sytuacji. Warto też pamiętać o przewadze konkurencyjnej, jaką zyskujesz jako Ten, Który Wie.

Nazywam się Michał Paluszek, jestem radcą prawnym i doradcą podatkowym, a zajmuję się rozwiązywaniem problemów prawnych jeszcze przed ich powstaniem. Mogę pomóc także Twojemu biznesowi, abyś mógł skupić się na tym, co dla Ciebie ważne.

Polscy przedsiębiorcy są kreatywni, pracowici i wytrwali. Zauważyłem jednak, że codzienna praca wciąga ich tak bardzo, że nie mają czasu na refleksję, na zastanowienie się nad przyszłością dalszą niż miesiąc, czy kwartał. Powoduje to, że ciągle kręcą się w miejscu a nie planując długofalowo ich marzenia i wielkie projekty dalej pozostają niespełnionym marzeniem.

A co gdyby dać im impuls do myślenia strategicznego i przez zachętę dodać odwagi do realizacji naprawdę wielkich rzeczy? Na warsztatach pracujemy nad tym aby patrzeć dalej.

Nazywam się Wojciech Apel a zawodowo przeszedłem drogę od etatowego programisty do anioła biznesu. Dziś jestem inwestorem i mentorem, bo angażuję swój kapitał i dzielę się doświadczeniem pokazując jak rozwijać biznes od pomysłu, do dojrzałego, przynoszącego trwałe zysku przedsiębiorstwa.

Piotr Pytel - pomysłodawca projektu

Wielu przedsiębiorców myśli o przychodzie (obrocie) jako o kluczowym wskaźniku wzrostu ich firmy, zapominając, że obrót to nie zysk.

Dzisiaj może wydaje Ci się, że obracasz dużymi kwotami, lub inaczej; dużo sprzedajesz, a tak naprawdę poświęcając gigantyczną ilość czasu, pijesz zimną kawę i biegasz głodny od klienta do klienta, w międzyczasie gasząc przysłowiowe pożary w firmie, a na koniec po zapłaceniu podatków, ZUS-ów i wypłat mało co Ci zostaje.

A co gdybyś dokładnie wiedział, jaka jest przyczyna Twoich kłopotów, znał minimalną cenę sprzedaży, po której opłaca się sprzedawać, aby uczciwie zarobić, i jednocześnie potrafił dobrze ją uargumentować? Co, jeśli mógłbyś wreszcie spokojnie pomyśleć o swojej firmie jako o swojej własności, a nie miejscu pracy? Co, gdybyś wreszcie mógł odetchnąć i zacząć się cieszyć tym, że Twoja firma pracuje dla Ciebie, a nie Ty dla firmy? Piszę o tym, ponieważ sam to przerobiłem w swojej firmie oraz przeanalizowałem kilkadziesiąt innych przedsiębiorstw i w większości wyglądało to podobnie. Te analizy i wytrwała praca pozwoliły mi wyciągnąć dwie firmy z bankructwa, a w wielu podnieść wyniki, w jednej nawet  o 30% w ciągu pierwszych 30 dni.

 

Nazywam się Piotr Pytel i od 2012 pomagam przedsiębiorcom zwiększyć zyski i odblokować ich czas.

Jeżeli uważasz, że Ty i Twoja firma zasługujesz na więcej, i chcesz podnieść wydajność pracy, zwiększyć zyskowność działalności oraz wreszcie mieć więcej czasu dla siebie, to skontaktuj się ze mną jak najszybciej. Kliknij przycisk poniżej.

Co oszczędzisz dzięki warsztatom?

czas: zajęcia odbywają się na żywo on-line, więc oszczędzasz czas na dojazdy,

pieniądze: załóżmy, że oszczędzisz 3 godziny miesięcznie. Ile kosztuje godzina Twoje pracy? Pomnóż to razy 3 i zobaczy ile oszczędzisz!   

nerwy: dojazdy wiążą się z korkami, a te potrafią zszargać nerwy 😊 

Jak dołączyć do Warsztatów Umiejętności Biznesowych

  1. Umawiamy się na rozmowę weryfikacyjną, by upewnić się, że warsztaty są dla Ciebie
  2. Przeprowadzamy rozmowę weryfikacyjną
  3. Podpisujemy umowę
  4. Płatność odbywa się co miesiąc przez 12 miesięcy rozpoczynając od marca 2021

Opinie uczestników Warsztatów

To jak, odważysz się?

Jeśli naprawdę chcesz dokonać zmiany w swojej firmie, chcesz mieć więcej czasu dla rodziny i swoich pasji, chcesz świadomie rozwijać firmę i więcej zarabiać, niekoniecznie pracując ciężej , jeśli marzy Ci się moment, w którym Twoja firma będzie pracować dla Ciebie, a nie Ty dla firmy, to ten projekt jest dla Ciebie!

Jaka jest cena udziału w Warsztatach Umiejętności Biznesowych?

Przy zapisie do 30.11.2020r.

250 złnetto miesięcznie

Przy zapisie do 25.12.2020r.

300 złnetto miesięcznie

Przy zapisie do 28.02.2020r.

350 złnetto miesięcznie