Jak skutecznie i uczciwie budować stabilną i zyskowną firmę
bez 24-godzinnej harówki?

Warsztaty Umiejętności Biznesowych, to cykliczne popołudniowe spotkania edukacyjno – networkingowe dla Przedsiębiorców. Dwa razy w miesiącu Rybnik gości ambitnych Właścicieli firm, którym zależy na rozwoju bez angażowania większej ilości czasu.

Dlaczego ten program?

- Praktycy biznesu.

Zajęcia prowadzą wyłącznie przedsiębiorcy, którzy posiadają swoje zespoły.

- Networking.

Wyznaczymy specjalną strefę rozmów i łączenia biznesów uczestników projektu, gdzie poznasz wszystkie osoby na sali.

- Szybka diagnoza i rozwiązanie.

Wykładowcy podpowiedzą Ci gotowe rozwiązania problemów firmowych, co spotęguje tempo Twojego rozwoju. Niejednokrotnie robią to również inni uczestnicy projektu.

- Stały dostęp.

Jako uczestnik otrzymasz dostęp do nagrań wideo i audio wszystkich wykładów, które będą rejestrowane w formie audio i wideo.

- Regularny "trening" biznesowy.

Podczas warsztatów wiedza będzie podawana w niewielkich, właściwych dawkach, do wdrażania od razu, pomiędzy kolejnymi spotkaniami.

- Specjaliści.

Każdy z przedsiębiorców prowadzi firmę w branży (obszarze/specjalizacji), o której mówi.

- Czas dla Ciebie i Twojej firmy.

Warsztaty to miejsce i czas, aby na spokojnie zastanowić się nad dalszym rozwojem swojej firmy.

- Weryfikacja założeń.

Masz nowy pomysł na biznes? Pod okiem doświadczonych inwestorów zweryfikujesz jego potencjał i otrzymasz rzetelną informację na jego temat.

- Całościowe podejście.

Będziesz zdobywać nową wiedzę i umiejętności ze wszystkich obszarów działalności: sprzedaż, zarządzanie, marketing, budowanie wartości firmy, prawne aspekty prowadzenia firmy, budowanie wizerunku firmy, motywacja, nowe technologie do wykorzystania w firmie i wiele innych…

- Niska cena projektu.

Dzięki powołanej Fundacji możemy obniżyć cenę 3 krotnie względem ceny rynkowej.

- Świeże spojrzenie.

Spojrzysz na firmę z innej perspektywy – oczami życzliwych, doświadczonych przedsiębiorców.

- Nawiązanie nowych kontaktów.

W projekcie wezmą udział inni przedsiębiorcy, którzy mogą zostać partnerami w biznesie (wspólnikiem, inwestorem, a może ty zainwestujesz w czyjś projekt?).

- Zadania domowe.

Po każdym spotkaniu otrzymasz do wykonania zadanie, które pozwoli Ci jeszcze bardziej utrwalić zdobytą wiedzę.

- Większa widoczność marki.

Dzięki udziałowi w warsztatach zdobędziesz lepszą widoczność marki w środowisku innych przedsiębiorców, co niewątpliwie przełoży się na sprzedaż.

Czego się mogę spodziewać?

  • Wykładowcy to przedsiębiorcy z doświadczeniem, którzy pokażą Ci dokładnie jak rozwijać firmę, a nie tylko co masz zrobić, jak to bywa na “szkoleniach” prowadzonych przez tzw. trenerów biznesu. Dodatkowo po każdym spotkaniu otrzymasz zadanie do wykonania w firmie, a na początku kolejnego spotkania omówisz je w gronie innych Przedsiębiorców.
  • Wszystkie zajęcia są nagrywane i będziesz mieć do nich dostęp w każdym miejscu, gdzie jest internet. Do każdego wideo będzie dołączony quiz w formie testu. Jeśli odpowiesz poprawnie na wszystkie pytania quizu przez cały kurs to, otrzymasz darmowy miesięczny mentoring od wybranego przez Ciebie wykładowcę.
  • Indywidualne konsultacje z wykładowcami. Wybrani wykładowcy będą raz w miesiącu do Twojej dyspozycji. Oznacza to, że będziesz mógł odbyć z nimi spotkanie jeden na jeden i skonsultować swój pomysł lub problem. Wystarczy, że zgłosisz chęć konsultacji do naszego biura Fundacji, a resztą zajmiemy się my.

Opinie uczestników Warsztatów.

Zobacz i posłuchaj co o warsztatach mówią Przedsiębiorcy, którzy biorą w nich udział.

Dla kogo jest ten warsztat?

  1. Największą korzyść odniosą osoby prowadzące firmę w sektorze MSP.
  2. Jest to również miejsce dla osób, które planują rozpocząć działalność gospodarczą i/lub mają dobry pomysł na biznes. Jeśli jesteś taka osobą, to pamiętaj, że niektóre zagadnienia mogą być dla Ciebie obce.

Co zapewniamy?

Jasny przekaz.

Wykładowcy będą weryfikowani i przygotowywani przez Piotra Pytel, więc możesz być pewien, że ich przekaz będzie jasny i precyzyjny.

Wzrost zysków firmy.

Nasze działania nakierujemy na wzrost Twojej wiedzy i umiejętności, które zaprowadzą Cię wprost do zwiększenia zysków!

Wyniki naszych klientów.

W 2018 roku przeszkoliliśmy ponad 500 uczestników. Poniżej znajdują się ich oceny naszych szkoleń.

Przydatność zdobytej wiedzy w pracy92%

92% Complete

Poleca szkolenie100%

100% Complete

Oprócz opinii zbieramy również dane. Poniżej znajdują się wybrane parametry wzrostu wyników naszych Klientów.

Średni wzrost zysków31%

31% Complete

Maksymalny wzrost sprzedaży w rok300%

300% Complete

Piotr Pytel - pomysłodawca projektu

Wielu przedsiębiorców myśli o przychodzie (obrocie) jako o kluczowym wskaźniku wzrostu ich firmy, zapominając, że obrót to nie zysk.

Dzisiaj może wydaje Ci się, że obracasz dużymi kwotami, lub inaczej; dużo sprzedajesz, a tak naprawdę poświęcając gigantyczną ilość czasu, pijesz zimną kawę i biegasz głodny od klienta do klienta, w międzyczasie gasząc przysłowiowe pożary w firmie, a na koniec po zapłaceniu podatków, ZUS-ów i wypłat mało co Ci zostaje.

A co gdybyś dokładnie wiedział, jaka jest przyczyna Twoich kłopotów, znał minimalną cenę sprzedaży, po której opłaca się sprzedawać, aby uczciwie zarobić, i jednocześnie potrafił dobrze ją uargumentować? Co, jeśli mógłbyś wreszcie spokojnie pomyśleć o swojej firmie jako o swojej własności, a nie miejscu pracy? Co, gdybyś wreszcie mógł odetchnąć i zacząć się cieszyć tym, że Twoja firma pracuje dla Ciebie, a nie Ty dla firmy? Piszę o tym, ponieważ sam to przerobiłem w swojej firmie oraz przeanalizowałem kilkadziesiąt innych przedsiębiorstw i w większości wyglądało to podobnie. Te analizy i wytrwała praca pozwoliły mi wyciągnąć dwie firmy z bankructwa, a w wielu podnieść wyniki, w jednej nawet  o 30% w ciągu pierwszych 30 dni.

 

Nazywam się Piotr Pytel i od 2012 pomagam przedsiębiorcom zwiększyć zyski i odblokować ich czas.

Jeżeli uważasz, że Ty i Twoja firma zasługujesz na więcej, i chcesz podnieść wydajność pracy, zwiększyć zyskowność działalności oraz wreszcie mieć więcej czasu dla siebie, to skontaktuj się ze mną jak najszybciej. Kliknij przycisk poniżej.

Trenerzy

Konrad
Bajger

Joanna
Pauly

Aleksandra
Goc

Elżbieta
Dönmez

Filip
Nerc

Adam
Mrowiec

Handlowcy niejednokrotnie nastawiają się wyłącznie na wielkość sprzedaży. Często takie są od nich oczekiwania, kiedy zarządzającym sprzedażą zależy głównie na przychodzie i rosnącym udziale w rynku.

Siłę firmy w dłuższej perspektywie buduje jednak kumulacja zysku. A wraz z dynamicznym wzrostem przychodów zwykle spada marża, bo często i ochoczo udzielane są rabaty. Nierzadko przy aprobacie kierowników sprzedaży. Klient raz przyzwyczajony do niższej ceny, do wyższej nie zechce już wrócić. Tortu mamy więcej, ale jego słodycz już nie jest taka słodka. W firmie zostaje mniej pieniędzy przy dużo większym wysiłku. W rezultacie rosną koszty, a spada zysk. Rośnie nerwowość w zespole handlowym, rośnie też presja na zarządzających sprzedażą. Pojawia się spadek motywacji i frustracja.

Pomyśl o tym czy naprawdę cena jest jedynym wyróżnikiem Twojej rynkowej pozycji. Czy rzeczywiście nic więcej się nie liczy? Zastanów się chwilę, bo pewnie w pierwszej kolejności odpowiesz, że nie. A co by się stało, gdybyś poznał precyzyjnie potrzeby swoich klientów? Gdybyś dowiedział się, jakie korzyści realizują, kupując u Ciebie? Dlaczego chcą sięgać po Twoje produkty i usługi? Nie masz na to czasu? Zamiast bezrefleksyjnie udzielać rabatu porozmawiaj ze swoimi klientami o ich potrzebach i zainteresuj się ich problemami. Poszukaj zarówno swojego, jak i ich „Dlaczego?”. Zbuduj z nimi relacje i prowadź systematycznie dialog. Pytaj i słuchaj, słuchaj i słuchaj. Spędziłem jak sprzedawca i kierujący zespołem handlowym ponad 20 lat swojej biznesowej kariery. Od siedmiu lat pomagam handlowcom i kierownikom sprzedaży nie tylko zwiększać sprzedaż, ale także bronić marży i budować z klientami trwałe podstawy współpracy. Handlowcy odnajdują na nowo zapał i motywację, a zarządzający sprzedażą budują silne zespoły sprzedażowe.

Nazywam się Konrad Bajger. Pomagam przedsiębiorcom zarabiać więcej pieniędzy.

Często nasze cele mają postać mglistą i bliżej nieokreśloną, są bardziej marzeniami niż rzeczywistymi celami biznesowymi. Łapiemy się na tym, że decyzje podejmujemy w chwili i brniemy do przodu, chociaż nie przygotowaliśmy się do tego. Zamiast cieszyć się z realizacji naszych działań, zastanawiamy się, jaka jeszcze przeszkoda nas spotka i czy rzeczywiście dobrze zrobiliśmy idąc we tym kierunku. Nasze „zyski” zaczynają nas frustrować i przestajemy liczyć koszty na realizację tego konkretnego celu. A koszty przeznaczone na realizacje tego celu przy okazji nam zapewniają inne rzeczy, więc je wydajemy. Ale czy ktoś to mierzy, czy to jest rzeczywiście opłacalne? Czy ostatecznie twoje cele rzeczywiste i osiągnięte równają się tym celom zamierzonym i planowanym?

A jak brzmi informacja, że jesteś w stanie tak planować swoje inwestycje czy inne projekty, że ich realizacja będzie prosta, że będziesz znał ryzyko, wiedział co z nim zrobić, że będziesz znał koszty, wprowadzał tylko opłacalne zmiany i liczył zyski większe nawet o 30%? Myślisz, że jest to niemożliwe, że musi być tak, jak jest bo tacy są ludzie i zawsze cos zawalą po drodze…? A jeśli Ci powiem, że ich wpływem też możesz zarządzać?

Nazywam się Joanna Pauly. Usprawnianie procesów i przede wszystkim procesu zarządzania projektami to moja pasja. Realizuję to na trzech poziomach: ludzie i strategia, procedury i zasoby oraz wskaźniki czyli realnie osiągane efekty działań. Wykorzystuje do tego celu modele tworzone przez praktyków z całego świata jako licencjonowany trener i konsultant.

Większość przedsiębiorców komunikuje się ze swoimi klientami i współpracownikami w taki sam sposób, zapominając, że każdy z jego rozmówców ma inny styl myślenia inny działania.

W rezultacie albo oferta Twojej firmy jest dostosowana do wszystkich klientów, a mogłaby być do konkretnego, przez co zwiększyłbyś sprzedaż, albo Twoi współpracownicy mogliby lepiej i szybciej się ze sobą komunikować.
A co jeśli po kilku minutach z dużym prawdopodobieństwem potrafiłbyś określić z jakim klientem rozmawiasz? Co jeśli umiałbyś dostosować swoją ofertę i sposób sprzedaży do konkretnego klienta? Co jeśli Twój zespół zacząłby mówić wspólnym językiem? Co gdybyś poprawił swoje relacje międzyludzkie i zwiększył tym samym pewność siebie jako przedsiębiorca?

Nazywam się Aleksandra Goc i jako Certyfikowanym Trenerem FRIS, pomagam przedsiębiorcom skutecznie komunikować się z klientami i współpracownikami.

Wielu przedsiębiorców nie przygotowuje się całościowo do procesów negocjacji bo nie ma na ten temat wiedzy.
Nie raz wychodzą z negocjacji z przekonaniem że wygrali jednak z czasem okazuje się że podpisali kontrakty niekorzystne dla swojej firmy.
A co gdybyś dokładnie wiedział, jak wygląda proces negocjacji? Z czego się składa? Jak się do niego przygotować? Jak przejąć nad nim kontrolę? Jak zamienić najsłabsze ogniwo w procesie negocjacji, siebie, na najsilniejsze?
Przez pierwsze lata biznesu uczyłam się na swoich błędach. Negocjowałam z sukcesem ceny kontraktów, a kłopoty pojawiały się w warunkach ich realizacji.
Punkt zwrotny nastąpił gdy poznałam mechanizmy rządzące naszym postrzeganiem rzeczywistości. To zainspirowało mnie do zadania sobie pytania „Jak się przygotować do negocjacji żeby osiągnąć całościowy sukces?”
Połączyłam zarządzanie emocjami z trzymaniem się struktury procesu i teraz negocjacje są moim ulubionym obszarem prowadzenia biznesu.

Nazywam się Elżbieta Dönmez i od kilku lat uczę tej wiedzy i pomagam menadżerom przejąć kontrolę nad wynikami negocjacji.

Menedżerowie często mają dylemat – być blisko ludzi, czy trzymać się na dystans; wchodzić w rolę coacha, czy wskazywać innym, co mają robić; słuchać ludzi, czy robić tak, aby to oni nas słuchali.
To powoduje, że chwytasz się różnych skrajnych teorii i próbujesz stworzyć „nowego ja”. Ludzie to obserwują i nie wiedzą, kiedy jesteś sobą, a kiedy tylko ćwiczysz na nich swoje nowopoznane techniki. Albo inaczej – dokładnie wiedzą, że nie jesteś sobą i to budzi w nich zwątpienie, a nawet strach. Nie ma gorszej rzeczy od nieprzewidywalnego szefa.
A co by było, gdybyś dopasował styl zarządzania do osób, z którymi pracujesz? A co, gdybyś zaczął więcej słuchać, zadawać pytania, a udzielał mnie rad i pouczeń? Co by było, gdyby Twoje zainteresowanie drugim człowiekiem było szczere i przechodziło również na grunt prywatny?

Nazywam się Filip Nerc i od kilkunastu lat pomagam menedżerom rozwijać się w zakresie zarządzania i umiejętności przywódczych. Przede wszystkim zachęcam do wykorzystywania swoich mocnych stron w budowaniu trwałych relacji z ludźmi.

W dzisiejszym świecie video jest niemal wszechobecne, jednak nadal w wielu branżach jedynie lidery wykorzystują ich potencjał. Natomiast coraz więcej firm idzie ich śladami, czy możesz sobie pozwolić na zostanie z tyłu? Mniejsi często mówią o zbyt wysokich kosztach, a gdybym Tobie powiedział jak poruszać się w tym świecie „videomarketingowym” nie dysponując budżetami na reklamę w telewizji? Gdybym pokazał Tobie jak Ty możesz być ambasadorem swojej marki?

Nazywam się Adam Mrowiec i jestem właścicielem marki Doodle Wolf, które zajmuje się tworzeniem video. Dotychczas mieliśmy okazję współpracować z takimi markami jak Elzab, Śnieżka, Deltatrans, Solaris oraz z wieloma innymi mniej lub bardziej rozpoznawalnymi markami.

Szczegółowy plan warsztatów

Zjazd 1 - cele i planowanie.
  • Mój cel uczestnictwa – określisz dlaczego i po co tutaj przyszedłeś?
  • Co chcę zrobić – określisz misję swojej firmy.
  • Jak chcę to zrobić – określisz wizji firmy?
  • Poznasz metodę ciągłego udoskonalania swoich działań – Cykl Deminga.
  • Zaplanujesz ewolucję, a nie rewolucja w swojej firmie za pomocą “Metody Małych Kroków”.
  • Poznasz definicję celów strategicznych i je określisz.
  • Poznasz definicję celów operacyjnych i je określisz.
  • Nauczysz się określać priorytety za pomocą matrycy Eisenhowera.
  • Zaczniesz stosować “to do list” dzięki której skupisz się na kluczowych zadaniach.
  • Poznasz narzędzie “zdjęcie dnia” – czyli sprawdzisz dlaczego jeśli ciągle brakuje Ci czasu.
  • Poznasz aplikacje elektroniczne pomocne w zarządzaniu czasem i zadaniami.
Zjazd 2 – budżet w firmie.
  • Uświadomisz sobie, co to tak naprawdę jest budżet i po co go robić?
  • Nauczysz się czym się różni przychód od dochodu.
  • Porozmawiasz o przepływach finansowych (Cash Flow) – czyli dlaczego bywa tak, że brakuje gotówki w firmie?
  • Poznasz metody liczenia marży na swoich produktach.
  • Dowiesz się jak planować budżet w swojej firmie.
  • Nauczysz się czytać dane księgowe: KPiR, RZiS, bilans.
  • Poznasz metody optymalizacji podatkowej.
Zjazd 3 – rozwijanie pracowników.
  • Omówisz Krzywą Gaussa w kontekście rozwoju swoich pracowników.
  • Poznasz matrycę rozwoju pracowników – czyli dowiesz się jaki poziom umiejętności oraz zaangażowania reprezentują Twoi ludzie.
  • Poznasz trzy typy pracowników: Zły – głupi – mądry, oraz dowiesz się jak ich rozpoznać i jak z nimi pracować.
  • Nauczysz się delegowania oraz egzekwowania zadań.
  • Zaczniesz wymagać zamiast pobłażać.
  • Nauczysz się przekazywanie informacji zwrotnej, która motywuje.
Zajazd 4 – typy osobowości.
  • Poznasz 4 podstawowe typy osobowości i to, jakie płyną z nich szanse i zagrożenia.
  • Sprawdzisz testem Twój profil osobowości – czyli poznasz swoje wrodzone mocne i słabe strony, predyspozycje oraz obszary do rozwoju.
  • Przećwiczysz jak się komunikować z innymi typami osobowości, aby unikać konfliktów i nieporozumień.
Zjazd 5 - przywództwo.
  • Poznasz style przywództwa: dyrektywny, trenerski, wspierający oraz delegujący.
  • Zaplanujesz rozwój wybranych pracowników z zastosowaniem stylów przywództwa.
  • Zastosujesz tyle przywództwa w praktyce – ćwiczenia i informacja zwrotna.
Zjazd 6 - komunikacja interpersonalna.
  • Dowiesz się, czym jest, a czym nie jest komunikacja.
  • Poznasz zasady dobrej i skutecznej komunikacji.
  • Poczujesz jak działają przeszkody i błędy w komunikacji.
  • Przetrenujesz zadawanie pytań i uważne słuchanie.
  • Nauczysz się zadawania pytań ukierunkowane na budowanie zaufania i relacji.
  • Poznasz kanały komunikacji, czyli komunikację werbalną i niewerbalną.
Zjazd 7 – motywacja własna i współpracowników.
  • Poznasz psychologiczne aspekty motywacji.
  • Odkryjesz swoje źródła motywacji.
  • Zbadasz elementy niezbędne do motywowania innych.
  • Nauczysz się motywacji przez potrzeby.
Zjazd 8 – budowanie zespołu.
  • Poznasz etapy rozwoju zespołów.
  • Określisz cechy i charakterystykę idealnego zespołu.
  • Poznasz pięć dysfunkcji zespołów.
  • Zbudujesz nowy zespołu w praktyce.
  • Nauczysz się budować relację i zaufanie w zespole.
Zjazd 9 – zatrudnianie i zwalnianie pracowników.
  • Dowiesz się, jak zatrudniać pracowników na bazie szczegółowej analiza: kogo potrzebuje, jakie ma wykonywać zadania, jakie ma mieć predyspozycje, jaki ma mieć typ osobowości?
  • Dowiesz się, jak zwalniać pracowników.
Zjazd 10 – marketing.
  • Poznasz podstawy marketingu, czyli zrozumiesz, co to jest marketing i jak z niego korzystać.
  • Poznasz rodzaje działań marketingowych i dobierzesz właściwe kanały komunikacji dla Twojej firmy.
  • Nauczysz się podstaw budowania strategii marketingowej.
Zjazd 11 – budowanie wizerunku firmy czyli PR.
  • Poznasz podstawy PR – czyli, budowania pozytywnego wizerunku firmy.
  • Dowiesz się ja używać mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) w służbie wizerunku firmy.
  • Nauczysz się efektywnej komunikacja w social mediach.
  • Poznasz specyfikę współpracy z mediami: TV, gazeta itd.
  • Nauczysz się jak i po co budować relacje z mediami.
  • Dowiesz się jak udzielać wywiadu i radzić sobie z trudnymi pytaniami.
  • Poznasz aspekty prawne w kontakcie z mediami.
Zjazd 12 - Facebook i Instagram w biznesie.
  • Dowiesz się jak praktyczne wykorzystać Facebook i Instagram do pozyskiwania klientów.
  • Poznasz metody płatne i bezpłatne.
  • Zobaczysz jak tworzyć reklamę na FB i Isntagramie.
Zjazd 13 - Sprzedaż – analiza wyników sprzedażowych.
  • Przeanalizujesz Twoje aktualne wyniki sprzedaży i aktualną marżę.
  • Poznasz zasadę Pareto w sprzedaży.
  • Przeprowadzisz klasyfikację (segmentację) Twoich klientów.
  • Precyzyjnie określisz grupy docelowe Twojej firmy.
  • Wyznaczysz cele sprzedażowe dla siebie i swoich handlowców.
Zjazd 14 – Sprzedaż – emocje i nastawienie.
  • Przepracujesz swoje nastawienie i emocje w biznesie i sprzedaży.
  • Wypracujesz właściwa i słuszną dla Ciebie postawę handlowca w Twojej firmie.
  • Nauczysz się skutecznie angażować emocjonalnie klienta w proces zakupowy.
  • Przećwiczysz utrzymywanie pełnej uwagi klienta poprzez zadawanie właściwych pytań.
  • Nauczysz się sprzedawać za pomocą Storytellingu.
  • Dowiesz się czym jest i jak używać Metafory.
  • Dowiesz się czym jest przeramowanie i jak go używać.
Zjazd 15 – Wywieranie wpływu.
  • Poznasz perswazję werbalną i niewerbalna – czyli reguły wywierania wpływu.
  • Dowiesz się czym jest kotwiczenie przestrzenne i Torowanie.
  • Nauczysz się skutecznie zamykać sprzedaż.
  • Poznasz przykładowy program do zarządzania sprzedażą.
Zjazd 16 - Autoprezentacja i wystąpienia publiczne.
  • Dowiesz się, co to jest autoprezentacja i poznasz mity i fakty na jej temat.
  • Zaczniesz świadomie budować wizerunek eksperta.
  • Rozróżnisz czym są wystąpienia publiczne w biznesie.
  • Poznasz rodzaje wystąpień publicznych.
  • Nauczysz się radzenia sobie ze stresem podczas wystąpień.
  • Poznasz prosty model tworzenia skutecznych prezentacji.
Zjazd 17 – Wystąpienia publiczne w praktyce.
  • Dowiesz się, jak przebiega komunikacja jeden do wielu i jak jej używać.
  • Doświadczysz, jak mowa ciała wpływa na publiczność i jej emocje.
  • Nauczysz się zarządzać przestrzenią, czyli jak się zachowywać podczas wystąpień publicznych.
  • Przygotujesz i przedstawisz prezentację swojej firmy według modelu 4MAT.
Zjazd 18 – Storytelling w biznesie.
  • Nauczysz się Storytellingu, czyli jak tworzyć angażujące historie, które sprzedają.
  • Otrzymasz wskazówki krok po kroku, jak stworzyć krótkie Story Twojej marki lub firmy.
  • Dowiesz się, jak skutecznie prezentować swój biznes w 60 sekund, tak, żeby złapać uwagę wszystkich słuchaczy.
Zjazd 19 – Prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej.
  • Poznasz i omówisz, szanse i zagrożenia wynikające z prowadzenia firmy w Polsce: działalność gospodarcza, spółka cywilna, spółka jawna, półka z o.o., spółka komandytowa, spółka akcyjna.
  • Dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy zakupie różnego rodzaju oprogramowania do swojej firmy.
Zjazd 20 – Budowanie wartości przedsiębiorstw.
  • Poznasz najbardziej dochodowy biznes w dzisiejszych czasach – budowanie wartościowych przedsiębiorstw.
  • Dowiesz się, jakie są etapy rozwoju przedsiębiorstw.
  • Sprawdzisz, czy Twoja firma ma szansę kiedykolwiek się sprzedać.
  • Poznasz najlepszy moment na ewentualną sprzedaż firmy.

Kiedy i gdzie odbędą się warsztaty?

  • Gdzie: Katowice, ul. Żelazna 17.
  • Kiedy: od 10.03.2020 r. co drugi wtorek.
  • Godzina: 17:oo – 20:30.
  • Czas trwania projektu: 12 miesięcy.

To jak, odważysz się?

Jeśli naprawdę chcesz dokonać zmiany w swojej firmie, chcesz mieć więcej czasu dla rodziny i swoich pasji, chcesz świadomie rozwijać firmę i więcej zarabiać, niekoniecznie pracując ciężej , jeśli marzy Ci się moment, w którym Twoja firma będzie pracować dla Ciebie, a nie Ty dla firmy, to ten projekt jest dla Ciebie!

Ceny obowiązują wyłącznie do 26.12.2019 r.

Podstawowy

Cena promocyjna do 26.12.2019 r.
615 369 złbrutto miesięcznie

  • 20 warsztatów z cyklu WUB
  • Dostęp do platformy
    e-learningowej
  • Materiały dydaktyczne
  • Brak dodatkowych
    konsultacji

Standard

Cena promocyjna do 26.12.2019 r.
861 615 złbrutto miesięcznie

  • 20 warsztatów z cyklu WUB
  • Dostęp do platformy
    e-learningowej
  • Materiały dydaktyczne
  • 1 godzina konsultacji miesięcznie
    (wartość 1 godziny
    konsultacji – 500zł)

Premium

Cena promocyjna do 26.12.2019 r.
1476 1230 złbrutto miesięcznie

  • 20 warsztatów z cyklu WUB
  • Dostęp do platformy
    e-learningowej
  • Materiały dydaktyczne
  • 2 godziny konsultacji
    miesięcznie
    (wartość 1 godziny
    konsultacji – 500zł)
  • 4 dowolne szkolenia
    (wartość: 4000 zł netto)

Jak się przygotować do warsztatów?

  • Na pierwsze spotkanie zabierz dobry humor i 50 wizytówek. Notatnik, długopis i inne narzędzia niezbędne do pracy, otrzymasz na miejscu. Przed każdym kolejnym spotkaniem, dowiesz się, czym będziemy się zajmować na kolejnym warsztacie i czego ewentualnie będziesz potrzebować.
  • Podejmij decyzję, że wdrożysz to, czego się nauczysz! Nie zrozum nas źle, ale jeśli chcesz przyjść, posiedzieć i czekać, aż stanie się cud i wszystko zrobi się samo, to szkoda Twojego czasu i pieniędzy. Nikt z wykładowców nie wykona pracy za Ciebie.
  • Miej w głowie, że projekt trwa rok i przez ten czas, będziesz intensywnie pracować. Załóż, że nie będzie łatwo wdrożyć wszystkie podpowiedzi prowadzących, jednocześnie obiecaj sobie, że dasz z siebie 101%, bo bez tego raczej nie zmienisz swojej firmy, tak, jak jest to możliwe.